احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

حسن روحانی بزرگترین میراث تورمی پس از انقلاب را برای دولت سیزدهم به یادگار گذاشت. تورمی که با وجود تلاش های بسیار هنوز هم گریبانگیر اقتصاد کشور است. رشد بیش از 5 برابری پایه پولی و حدود 8 برابری نقدینگی، مهمترین عوامل اوج گیری تورم از سال 97 تا کنون بوده است.
پسران سیاستمداران را نمی‌توان جدا از پدرانشان ارزیابی کرد و البته نباید گناه آنها را به پای پدرانشان نوشت. در سال‌های اخیر فرزندان برخی مسئولان بازداشت و زندانی شده‌اند.
اینکه افراد باید هزینه اظهارات خود را بپردازند حرف حقی است اما اینکه حرف علی کریمی تا چه حد غلط یا درست بوده باید توسط علمای اعلام بررسی شود و نه اینکه گوینده‌ای به‌جای ارائه پاسخ درست حسب «و جادلهم بالتی هی احسن»، به کریمی فحاشی کند و دیگران با پایین‌کشیدن تابلوهای علی کریمی حقوق مسلم او (حق‌الناس) را ضایع کنند.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
عبدالرضا داوری درباره محمود احمدی نژاد گفت: ایشان رادیکال ترین مواضع را که می توانست در داخل ایران داشته باشند، بیان کردند و اگر بخواهند تندتر رفتار کنند باید از ایران بروند و به عنوان یک نیروی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی فعالیت کند.
زیدآبادی گفت: رفتار سیاسی جناح اصولگرا به خصوص طیف تندوری آن، در دوره امضای برجام در زمان آقای روحانی غیر اصولی و غیر اخلاقی، هم مغایر منافع کشور بود و حتی درصدد برآمدند تا برجام را به نحوی بر هم بزنند.
زیبا کلام گفت: برخی اصولگرایان معتقدند، رهبری تقریبا از تمام دولت‌های بعد از جنگ رضایت نداشته اند. از نگاه این اصولگرایان، مهم نیست این دولت ها کار خودشان را درست انجام دادند یا غلط ، مهم این است که با رهبری ، هماهنگ و «مچ» نبوده اند، بنابراین، نمره مردودی گرفته اند.
احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به پرونده زیتون گفت: آقای ط. موسس موسسه خریدار پیشم آمد و اسناد زیتون را ارائه کرد. من در این اسناد نام آقای لاریجانی را ندیدم؛ درست است که آقای لاریجانی رقیب ما در قم بوده اما انصاف و دینداری و آزادگی را هم باید رعایت کنیم و حقیقت را بگوییم.
مگر نمی‌گویید فلان جشنواره خارجی، برای جذب هنرمندان، سرمایه‌گذاری می‌کند؟ خب همین سرمایه‌گذاری را خودمان بکنیم و هم نانش را خودمان بخوریم و سودش را به سفره نظام و کشور بیاوریم.
غلامرضا انصاری سیاستمدار، قائم‌مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران و رئیس اسبق سازمان بهزیستی درگذشت دکتر علی محفوظی را تسلیت گفت.
در روزهایی که چشم جهان خیره به کاخ سفید است تا ببینند آیا ایران ایده‌های اتحادیه اروپا را می‌پذیرد یا خیر، در این سوی میدان و در داخل کشور، سعید جلیلی تاکتیک دیگری را برای مخالفت با برجام برگزیده است.