دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

سید محمود حسینی‌پور گفت: با توجه به شرایط کرونایی، رئیس جمهور دیدار عمومی و مردمی نخواهد داشت اما وی در این سفر ضمن بازدید از طرح‌ها، سه نشست دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست با توجه به موضوعات که پیرامون محیط زیست در مازندران مطرح است و همچنین شرکت در شورای اداری استان برگزار خواهد کرد.
اخیراً نیز اظهاراتی رسمی درباره مذاکره با کدخدا مطرح شده است و مخالفین دیروزی مذاکره مستقیم ایران و آمریکا می‌گویند که نباید لقمه را دور سر چرخاند و برای بدست آوردن تخم طلای برجام، باید رو در رو با امریکایی‌ها به گفتگو نشست.
معاون اول رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه نباید کرونا را تمام شده فرض کنیم زیرا در صورت عدم رعایت پروتکل ها ممکن است این ویروس به سرعت با سویه های جدید برای کشور مشکل ایجاد کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور طی نامه ای به میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی خواستار ایجاد دسترسی عمومی به اطلاعات سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران شد.
مادام که متهمان8000 میلیاردی بر سر کارند از عدالت حرف نزنید

دولت سیزدهم با وجود یکدست بودن حاکمیت و تبلیغات فراوان موفق نبوده

سال 1400 در حالی به پایان خود نزدیک می‌شود که علیرغم وعده‌های امیدوارکننده‌ای که به مناسبت تغییر دولت و یکدست شدن حکمرانان داده شده بود، از حرکت به سوی عدالت هنوز خبری نیست و گرانی‌ها همچنان سیر صعودی را طی می‌کنند.
سخنگوی دولت گفت: قابل پذیرش نیست که کسی شب سر گرسنه بر بالین بگذارد، برای آنها باید برنامه فوری‌تری انجام شود. همچنین برای آن افرادی هم که وضعیت مناسب ندارند همزمان برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در دستور کار قرار گرفته است.
سخنگوی دولت گفت: پیرو دستور مکرر رییس‌جمهور برای کنترل قیمت بازار کالاهای اساسی جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد تا مدیریت لازم بر روی بازار شب عید انجام شود.
رئیس سابق شورای شهر تهران و فرزند مرحوم هاشمی گفت: حدود دو هفته از حمله روسیه به اوکراین می‌گذرد. در روزهای نخست این هفته تخریب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و برخی رسانه‌های رسمی علیه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی سازمان‌دهی شده بود.
صدور مجوز ورود 70 هزار خودروی خارجی به کشور، حذف ارز ترجیحی در بودجه 1401 کل کشور و اجازه فروش روزانه 1/300/000 بشکه نفت به بخش خصوصی در کنار بخش دولتی، اقداماتی هستند که به «مافیاها» برای هرچه بیشتر مکیدن خون مردم آزادی عمل خواهند داد.
رییسی به عنوان مسوول نهایی و اصلی قرار است به زندان برود؟ یا رییس سازمان انرژی اتمی یا وزیر محترم خارجه یا همه اینها؟ قطعا هیچ‌کدام.
نخستین همایش تجلیل از جانبازان صندوق بازنشستگی فولاد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.