معاون امنیتی وزیر کشور:

هیچ‌گونه مشکل امنیتی در انتخابات اخیر نداشتیم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات گفت: در انتخابات روز جمعه ۱۵ فروردین ما هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و انتخابات در نهایت امنیت برگزار شد.
تصویر هیچ‌گونه مشکل امنیتی در انتخابات اخیر نداشتیم

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات گفت: در انتخابات روز جمعه ۱۵ فروردین خوشبختانه ما هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و انتخابات در نهایت امنیت برگزار شد.

وی افزود: بحمدالله در مجموع دو انتخابات ریاست جمهوری ۵۵ میلیون رای به صندوق‌ها ریخته شد و بر اساس راهبردهایی که رهبر معظم انقلاب در رابطه با مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت مطرح کرده بودند خوشبختانه مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری هم یک رشد صعودی نسبت به مرحله اول داشت.

میراحمدی تأکید کرد: همچنین نسبت به انتخابات‌های گذشته هم شاهد یک روند صعودی بودیم و می‌توان اینگونه گفت که راهبردهای دشمنان که در گذشته درباره آنها صحبت کردیم با توجه به بصیرت‌ به آگاهی مردم و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکست خورد.

میر احمدی تاکید کرد: ار آنجایی که در مرحله دوم انتخابات هم در حوزه امنیتی هیچ مشکلی نداشتیم و انتخابات در بهترین سطح امنیت برگزار شد باید از نیروهای حافظ امنیت تشکر کنیم. رهبر معظم انقلاب نیز از نیروهای امنیتی و حافظان امنیت انتخابات تشکر کردند که این مدال افتخاری بر سینه حافظان امنیت است.

گفتنی‌ است میراحمدی اخیرا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به ۵ راهبرد دشمن و ضدانقلاب در انتخابات اشاره کرد

و جریان معاند و ضدانقلاب و در کل دشمنان نظام و انقلاب و مردم در این انتخابات چند راهبرد را تعیین کرده بودند.

وی اضافه کرد: راهبرد اول آن‌ها بحث تحریم انتخابات و راهبرد دوم هم، بحث نفوذ در ستادهای انتخاباتی کاندیداها بود.

میراحمدی یادآور شد: راهبرد سوم دشمن و جریانات ضدانقلاب تلاش برای ایجاد دوقطبی سازی‌های کاذب بود.

رییس کمیته امنیت انتخابات همچنین گفت: راهبرد چهارم هم این بود که بتوانند به واسطه نفوذی که در ستادها انجام می دهند و تشدید دوقطبی سازی‌ها، کشور را ملتهب کرده و جامعه را دچار شکاف و تقابل کند.

وی اضافه کرد: راهبرد نهایی و پنجم دشمنان و معاندین هم طرح مسئله تقلب و تکرار حادثه تلخ سال ۸۸ بود.

منبع: فارس

705742