مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تجمعات فرهنگیان در مقابل مجلس و اعتراض کشاورزان اصفهانی به علت نحوه توزیع آب خبر داد و از عملکرد وزیر آموزش و پرورش و وزیر جهاد کشاورزی انتقاد کرد.
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت ها در انتخابات شوراهی اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: توجه کنید اگر سختگیری ها زیاد باشد چگونه می‌خواهید مردم را به پای صندوق بیاورید؟
نماینده شاهرود خطاب به وزیر نیرو؛

آقای وزیر؛ جلوی قطعی برق را بگیرید

یک عضو کمیسیون عمران مجلس نسبت به دلیل قطعی برق در ایران به وزیر نیرو انتقاد کرد و خواستار رفع مشکل شد.
نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رییسه مجلس گفت که به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم گیری کردید؛ جواب افکار عمومی را بدهید.
قالیباف در پاسخ به تذکری:

بی نظمی در قطعی برق قابل پذیرش نیست

یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر تا سال ۱۴۱۵ به تولید ۱۰۰ هزار مگاوات برق نرسیم با مشکلات جدی روبرو می شویم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمایت از بخش فرهنگی کشور که بیش از سایر اقشار آسیب دیده‌اند، صرفا در حرف و روی کاغذ بی معناست. ضمن این که پرداخت وام و رفع تکلیف در این زمینه نیز رضایت بخش نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ 12 روزه گفت: این جنگ بخشی از اقتدار مقاومت علیه صهیونیست‌ها بود که ابعاد خسارات آن به صورت کامل منتشر نشده است؛ این جنگ ترسو بودن صهیونیست‌ها را نشان داد.
نگاهی به عملکرد کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال نخست؛

اقدامات اساسی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یک سال اخیر

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تصویب طرح‌های تامین کالاهای اساسی و توزیع رایگان قیر برای آسفالت جاده‌های روستایی را به عنوان اهم اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه در یک سال نخست فعالیت مجلس یازدهم نام برد.