هشدار تند یک نماینده؛

این چه مدیریتی است که مردم کمترین پروتئین را هم نمی‌توانند دریافت کنند؟!

نماینده بجنورد تذکر داد: کشاورزان بیش از یک ماه گندم را تحویل سیلو دادند اما هنوز پولشان را دریافت نکردند و همچنین در روستاها به دلیل کمبود آرد، نان پیدا نمی‌شود، این چه مدیریتی است که مردم حتی نمی‌توانند کمترین پروتئین را دریافت کنند.
تصویر این چه مدیریتی است که مردم کمترین پروتئین را هم نمی‌توانند دریافت کنند؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد وحیدی نماینده بجنورد در جلسه علنی امروز (یکشنبه، یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند (۱۲) اصل سوم قانون اساسی در مورد پی‌ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه بر طبق ضوابط اسلامی برای ایجاد رفاه و رفع فقر و برطرف ساختن محرومیت در مسیر تغذیه، بهداشت و اقتصاد گفت: آیا مدیران از وضعیت بازار کشور اطلاع دارند. وزیر جهاد کشاورزی در زمان اخذ رأی اعتماد تعهداتی داد اما در حال حاضر وضعیت بازار از جمله بازار مرغ مطلوب نیست.

به گزارش ایلنا، نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امکان تأمین مرغ برای مردم در ایام عزاداری وجود ندارد؛ کشاورزان بیش از یک ماه گندم را تحویل سیلو دادند اما هنوز پولشان را دریافت نکردند و همچنین در روستاها به دلیل کمبود آرد، نان پیدا نمی‌شود، این چه مدیریتی است که مردم حتی نمی‌توانند کمترین پروتئین را دریافت کنند.

وی افزود: اگر نگاه ما در مجلس قانونگذاری است، باید تکلیف بازار مشخص شود؛ متأسفانه ارزش پول ملی ما به شدت کاهش پیدا کرده و می‌طلبد به این مسائل در جلسه غیرعلنی رسیدگی شود.

قالیباف در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: روز دوشنبه جلسه نظارتی ماده ۱۰۷ آیین نامه داخلی مجلس را داریم و موضوع آن بحث کشاورزی است، حتما به این موضوعات رسیدگی خواهیم کرد.

504358