تذکر ۵۱ نماینده به بذرپاش درباره افزایش اجاره خانه

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز تذکر ۵۱ نماینده به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم و تسریع و چاره اندیشی برای افزایش بی سابقه و روزافزون اجاره مسکن را قرائت کرد.
تصویر تذکر ۵۱ نماینده به بذرپاش درباره افزایش اجاره خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه، 31 تیرماه) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و تعداد 50 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم و تسریع و چاره اندیشی برای افزایش بی سابقه و روزافزون اجاره مسکن.
تذکر احمد مرادی نماینده قشم و بندرعباس به وزیر میراث فرهنگی در خصوص ضرورت تاسیس اداره میراث فرهنگی در شهرستان خمیر.
تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و تعداد 22 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم در تسریع پرداخت حقوق و مزایای قراردادی آبفای استان گیلان.
تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش و تعداد 14 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ ضرورت تامین آب شرب روستای بزمه بیجار تالش.
تذکر محمد باقری نماینده بناب به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم تامین حقآبه روستاها و شهر بناب.
تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس و قشم به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم تسریع در پرداخت حقوق کارکنان شرکت های پیمانکاری آب و فاضلاب استان هرمزگان.
تذکر پرویز اوسطی و تعداد 25 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص لزوم پرداخت کامل 15 درصد از حقوق وصولی از معادن 2 شهرستان قروه و دهگلان به این مناطق توسط سازمان برنامه و بودجه.

504215