مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

هیات رئیسه جدید مجلس یازدهم در حالی از شنبه فعالیت خود را برای سال دوم فعالیت مجلس آغاز خواهد کرد که با تغییراتی نسبت به سال گذشته مواجه شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با دادن این تعهد به مردم که مجلس دغدغه حل مشکلات را دارد، گفت که مجلس یازدهم علی‌رغم اذعان به وجود برخی نقاط ضعف نسبت به کارنامه یکساله خود در محضر خداوند و شما مردمان خود را رو سفید احساس می‌کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با افزایش دما، خاموشی‌ها افزایش می‌یابد. زیرا طبق محاسبات مصرف برق به 55 هزار مگابایت رسیده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 11 هزار مگابایتی تقاضا به صورت غیراصولی هستیم و وزارت نیرو باید مصارف پنهان برق را آشکار کند.
اوسطی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

سه ساختار جدید در بخش کشاورزی ایجاد می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که کلیات طرح تامین امنیت غذایی و رفع موانع تولید کشاورزی به تصویب رسیده؛ بیان کرد: طبق این طرح یک متولی خاص بخش تجارت کشاورزی، سازمان توسعه سرمایه گذاری کشاورزی و شورای پشتیبانی و رفع موانع از کشاورزی نیز تشکیل می‌شود.
دفتر اطلاع‌رسانی مسعود پزشکیان پس از عدم احراز صلاحیت او توسط شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پزشکیان قصد اعتراض به تصمیم شورای نگهبان را ندارد.
عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغی انتخاباتی امشب یا فردا شب برگزار خواهد شد، از برنامه ریزی برای برگزاری سه مناظره تلوزیونی، سه مناظره رادیویی و دو مستند برای هرکدام از نامزدهای انتخاباتی خبر داد.
نماینده ادوار هفتم، هشتم و دهم مطرح کرد؛

فساد در حوزه توزیع انرژی

طبقات متوسط جامعه و مردم دنبال بهانه‌ای هستند که رای دهند اما روز به روز بهانه‌هایی دارند ایجاد می‌کنند که مردم را دلسرد کنند.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

اشتغالزایی و خدمات رسانی پست بانک در روستاها مایه افتخار است

رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه باجه پست بانک روستای آیینه ورزان اظهار داشت: خدا را شاکرم که در دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی از لایحه تاسیس پست بانک ایران به عنوان طرح پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کردیم و امروز شاهد آثار و برکات این نهاد خدمتگزار در عرصه اقتصادی و پولی و بانکی هستیم.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت به موقع حقوق و معوقات کارگران یکی از مهمترین خواسته‌های اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان تامین اجتماعی بود که مقرر شد این مهم در اسرع وقت انجام شود و همچنین مقرر شد سهام شرکت هپکو در مدت زمانی مشخص افزایش یابد.