مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌های مسئولان باید با واقعیت‌های جامعه سنخیت داشته باشد و از سوی دیگر آنان باید به مردم وعده‌ای دهند که توانایی محقق کردن آن را داشته باشند.
رئیس کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس با بیان اینکه دیپلماسی اقتصادی بخش جدایی‌ناپذیر از سیاست بین‌الملل دولت است، گفت: توجه به دیپلماسی اقتصادی در حوزه سیاست خارجی کمک قابل توجهی به کشور خواهد کرد
یک نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با پرسون:

وزرای ضعیف نیاز به نیروی کمکی دارند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور باید کنار وزرایی که ضعیف هستند، نیروهای توانمندی قرار دهد؛ تا مشکلات کشور رفع شود.  
نماینده مردم گرمسار در مجلس یازدهم با بیان اینکه حواشی آورده ای برای مردم ندارد،گفت: اگر اکنون بخواهیم درگیر حواشی کرونا بشویم و دنبال مقصرتراشی باشیم، قطعا به بن‌بست مدیریتی می‌خوریم .
علیرضابیگی:

شعار بس است!!

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم بر لزوم نجات اقتصاد از دست رانت خواران تاکید کرد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی وضعیت لوایح باقی‌مانده از دولت دوازدهم در مجلس را تشریح کرد وگفت: قرار شد دولت تکلیف لوایح باقی‌مانده از دولت قبلی را بررسی و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مسئولان خادم مردم اند نه رئیس ،گفت: باید نگاه بالا به پایین مسئولان در سال‌های قبل اصلاح شود و مسئولان خود را نوکر و خادم مردم بدانند و در عمل ثابت کنند که شأنی به جز نوکری مردم ندارند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه سفرهای استانی رئیس‌جمهور و حضور وی در میان مردم کارهای پوپولیستی و شوآف نیست ،گفت: مردمی بودن دولت سیزدهم منجر به رفع مشکلات خواهد شد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت و گو با پرسون مطرح کرد؛

پایبندی به قانون، انتظار مجلس از وزیر بهداشت جدید

انتظار ما از وزیر بهداشت این است که به قانون پایبند باشد و قانون را اجرا کند یعنی محورها و فعالیت‌های محوله به وزارت بهداشت در برنامه توسعه ششم که متأسفانه در ادوار گذشته اجرایی نشده‌اند را به مرحله اجرا برساند.
یک نماینده مجلس با اشاره به لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی برای گزینه‌های پیشنهادی استانداری در استان‌های کشور، گفت: این لیست‌ها معتبر و رسمی نیستند، برخی از استان‌ها حدود ۷۰ الی ۸۰ گزینه برای انتخاب استاندارشان پیشنهاد داده‌اند، قطعا اگر پس از بررسی به این نتیجه برسند که این گزینه‌ها برای تصدی پست استانداری شایسته نیستند، گزینه‌های دیگر مطرح می‌شود.
محمد حسینی با بیان اینکه دولت به دور از هرگونه جنجال، هیاهو و حاشیه‌سازی به دنبال خدمت به مردم است، گفت: دولت در پی برگرداندن سرمایه‌های اجتماعی مردم است.