حیدری: آمده ام تا کشور را در همه سطوح ارتقاء دهم

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر در این عرصه حضور پیدا کردم با شناخت دقیق آمده‌ام و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم با برنامه‌ای که دارم و معتقدم قابل اجرا و عملیاتی است کشور را بیش از گذشته در همه سطوح اقتصادی، سیاسی و فرهنگی که همه اینها از مولفه‌های امنیتی و اثرگذار هستند، ارتقاء دهیم.

تصویر حیدری: آمده ام تا کشور را در همه سطوح ارتقاء دهم

به گزارش سایت خبری پرسون، شهریار حیدری ظهر یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه کشور ما در دنیا دارای یک جغرافیای گسترده و مطرح است و ژئوپلتیک ایران امروز در قلب جهان قرار دارد، اظهار کرد: بنابراین من با شناختی که از جغرافیای کشور و استعدادهای کشور ایران اسلامی دارم، می‌گویم که اگر کسی این را به خوبی بفهمد و درک کند باید جزو کشورهای قدرتمند دنیا باشیم که الحمدلله ایران اسلامی به این سمت حرکت می‌کند.

وی گفت: امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که نتیجه این مشکلات به دلیل بی توجهی به استعدادها و ظرفیت‌ها است؛ از این جهت من به ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور تکیه می‌کنم؛ من این سرزمین را به خوبی می‌شناسم، کار کارشناسی کردم، محیط را بخوبی می‌شناسم و قدرت نظامی را درک می‌کنم. با برنامه‌ای که ارائه دادم و ارائه خواهم داد، در صورت توفیق در این عرصه، اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود جایگاه ایران اسلامی بیش از گذشته مشخص و معین خواهد شد.

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزود: اطمینان دارم اگر قدرت ملی و ثروت ملی را افزایش دهیم، در حوزه بین‌الملل هم قدرت خواهیم داشت. ما یک درصد جمعیت جهان را داریم و ۷ درصد منابع جهان در اختیار نظام جمهوری اسلامی ایران است، باید با استفاده از این ظرفیت‌ها و شناخت و درک و بهره‌مندی از آنها کشور را از وضع موجود رها و به سمت اصلاح حرکت کنیم.

حیدری عنوان کرد: من نماینده مناطق مرز نشین بودم و به این موضوع افتخار می‌کنم؛ بیش از ۷ و نیم میلیون نفر جمعیت مرز نشین در کشور داریم. امروز مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و مشکلات از مرزها شروع می‌شود و اگر مشکلات مناطق مرزی را حل کنیم قطعا اثر مثبت در مناطق مرکزی و عمق کشور خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: اگر در این عرصه حضور پیدا کردم با شناخت دقیق آمده‌ام و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم با برنامه‌ای که دارم و معتقدم قابل اجرا و عملیاتی است کشور را بیش از گذشته در هه سطوح اقتصادی، سیاسی و فرهنگی که همه اینها از مولفه‌های امنیتی و اثرگذار هستند، ارتقاء دهیم. تمام برنامه‌های من بر اساس مردم و مردمی محوری ترسیم شده است و اعتقاد دارم که اگر ظرفیت و استعداد و توان این مردم بکار گرفته شود توفیقات بیشتری نصیب کشور خواهد شد.

منبع: ایسنا

681097