مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

با دستور قالیباف صورت گرفت؛

تشکیل قرارگاه جهش تولید در مجلس

سخنگوی کمیسیون جهش تولید از تشکیل قرارگاه جهش تولید با دستور رئیس مجلس خبر داد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر لزوم ارتباط دائمی دولت با مردم،گفت: اینکه مردم برای پایان یک دولت لحظه شماری کنند، نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور نتوانسته با بدنه مردم ارتباط شایسته‌ای برقرار کند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازده ضمن تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید از تجربه تلخ دولت دوازدهم درس بگیرد،گفت: دولت قبل دولتی زمین گیر و تنبل و بی برنامه بود، اما دولت جدید باید پویا، فعال و با برنامه باشد.
مجتبی یوسفی با بیان اینکه فقط 28 درصد برنامه ششم توسعه اجرایی شده است، گفت: دولت سیزدهم با همراهی مجلس یازدهم بایستی خیلی سریع و قبل از ارائه بودجه سال 1401 برنامه هفتم توسعه را تدوین و به پارلمان ارائه کند.
با توجه به حمایت‌هایی که مقام معظم رهبری از مؤسسات دانش‌بنیان انجام دادند و این موضوع به یک فرهنگ تبدیل و ماندگار شد و هم اکنون نیز رو به رشد است، این مؤسسات توانستند در تنگناهایی که در جامعه وجود دارد، نجات دهنده کشور از بسیاری از نیازها باشند.
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با اشاره به جزئیاتی از بازدید این مجمع از بخش لواسانات، گفت: در این سفر موضوع اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها و ماده ۹۹ فرمانداری‌ها که طرح اصلاح آن هم اکنون در نوبت صحن قرار دارد، مورد بررسی قرار گرفت.
هک شدن دوربین‌های زندان اوین و انتشار تصاویری از برخوردهای نامناسب کارکنان و مسوولان زندان با زندانیان در شبکه‌های اجتماعی موجی از پرسشگری را در جامعه به راه انداخته است. بی‌شک یکی از این پرسش‌ها مساله شکنجه به عنوان یکی از چالش‌های مهم کنترل اجتماعی است.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس یازدهم ضمن تشریح وضعیت شیوع کرونا در حوزه خود اظهار کرد:‌ امیدواریم جامعه بالای ۱۸ سال هر چه سریع‌تر واکسینه شوند. برای مدیریت کرونا، لازم است اختیارات بیشتری به استانداران و استان‌ها واگذار شود.
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به خلف وعده‌های متعدد دولت حسن روحانی در تامین بودجه اجرای رتبه بندی معلمان گفت: بنای سازمان برنامه دولت سابق قرار دادن معلمان مقابل دولت جدید با اعلام ارقام مختلف اجرای رتبه بندی است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور خواست که جلوی بی پروایی و جولان دادن تبهکاران و ویژه خواران را بگیرد.و گر نه نمی گذارند اقدامات عدالت‌خواهانه شما به ثمر برسد.