مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس گفت: دولت روحانی علی‌رغم ادعایی که برای ایجاد یک اقتصاد آزاد و باز مطرح می کرد، یکی از بسته ترین و دولتی‌ترین و اقتصادها را در کشور ایجاد کرد. امروز همه چیز ما دولتی شده است.
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس خروج نظامیان آمریکا از افغانستان را تحولی مثبت در منطقه خواند و گفت: هرچه منطقه از حضور نظامیان آمریکایی خالی شود برای ملت‌های منطقه دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به وعده وزارت بهداشت و درمان مبنی بر تکمیل واکسیناسیون عمومی تا دهه فجر گفت: امیدواریم این اطلاعاتی که مطرح کردند مستند باشد و شاهد انفاقات خوبی باشیم.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر نفت گفت: مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود که مبنای کار در آینده خواهد بود.
در خصوص نحوه هزینه کرد منابع بودجه برای اشتغال؛

نمایندگان به «خاندوزی» نامه نوشتند

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به خاندوزی وزیر اقتصاد خواستار ارائه گزارش به مجلس درباره نحوه هزینه کرد منابع بودجه برای اشتغال شدند.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: آقای عین اللهی اخبار ناگواری در خصوص کمبود واکسن و گرانی داروهای کرونایی وجود دارد، هر چه سریعتر در این زمینه مشکلات را برطرف کنید.
خاتمی در اخطار قانون اساسی بیان کرد؛

نمایندگان مواظب حرف زدنشان باشند!

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس گفت: از همکاران. درخواست دارم در بیان مواضع و دیدگاه‌ها در ساحت ملت ایران به ویژه به عنوان نماینده آنها در استخدام کلمات و عبارات نهایت دقت را به عمل آورند.
نقدعلی در تذکر شفاهی بیان کرد؛

قوای ۳ گانه جلوی تورم را بگیرند!

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم بی بیان اینکه همه باید برای رفع مشکلات مردم کار جهادی کنیم،گفت: حل مشکلات کشور از جمله تورم افسارگسیخته نیازمند کار جهادی مجلس، دولت و قوه قضائیه است.
عضو هیئت رئیسه مجلس از تقدیم استعفای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
امیرآبادی فراهانی در صحن مجلس بیان کرد؛

عدم پرداخت حق‌الزحمه ناظران انتخابات شوراها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز ناظران انتخابات شوراها حق‌الزحمه خود را دریافت نکرده‌اند و باید هر چه سریعتر پرداخت آن انجام شود.
قالیباف در پاسخ به تذکر سلیمی مطرح کرد؛

اجازه تضعیف تولید داخلی را نخواهیم داد!

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس اجازه تضعیف تولید داخلی را به هیچ وجه نمی‌دهند و نمی‌گذاریم که در فرآیند تولیدات داخلی کشورمان اشکالاتی به وجود آید.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: گویا مصلحتی در عدم محاکمه روحانی و افراد دیگری که در دولت خیانت کردند وجود دارد. اگر سریال گاندو دروغ است پخش نشود اما اگر درست است باید متخلفان محاکمه شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گام اول برای تعامل دولت و مجلس به خوبی با حسن نظر و روحیه همکاری برداشته شد،گفت: رأی قاطع به کابینه، زمینه تشکیل دولت قوی برای حل مسائل اساسی مردم را فراهم کرد.