کامران غضنفری:

رئیس جمهور آینده باید درد مردم را بفهمد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ولایتمداری رئیس جمهور آینده گفت که رئیس جمهور آینده باید درد مردم را بفهمد و به معنای واقعی مردمی و ساده‌زیست باشد.

تصویر رئیس جمهور آینده باید درد مردم را بفهمد

به گزارش سایت خبری پرسون، کامران غضنفری اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی‌ رئیس جمهور آینده صداقت در کار و داشتن پشت کار است باید رئیس جمهور مردمی و ساده‌زیست باشد و این را در زندگی خود و خانواده‌اش نشان دهد.

وی ادامه داد: باید رئیس جمهور آینده درد مردم را بفهمد و به معنای واقعی به دنبال حل مشکلات مردم به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ولایتمداری را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور آینده برشمرد و افزود: رئیس جمهور آینده باید مطیع ولایت و ولایتمدار به معنای واقعی کلمه باشد نه این‌که شعار دهد و در عمل برعکس منویات رهبری عمل کند.

غضنفری همچنین با اشاره به عملکرد رئیس جمهور شهید تصریح کرد: کنترل بخشی از تورم یکی از اقدامات رئیس دولت سیزدهم بود که توانست شیب و شدت آن را کم کند.

وی یادآور شد: بعد از تصویب طرحی مربوط به تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار دولت سیزدهم همراه با مجلس شورای اسلامی گام برداشت و شرایط به گونه‌ای شد که بسیاری از مجوزها دیگر احتیاج به طی کردن هفت‌خان ندارد و راحت‌تر از قبل صادر می‌شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بهبود روابط خارجی با کشورهای همسایه و سایر کشورها و گسترش روابط خارجی را از دیگر اقدامات رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم برشمرد.

منبع: ایسنا

681597