نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست

آبنوش، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها را در شأن وظیفه نمایندگی ندانست و بر پیگیری امور مردم با بهره مندی از مشورت و هم فکری تاکید کرد.
تصویر دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سالار آبنوش در جمع تعدادی از فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان در سالن باغستان قزوین اظهار داشت: هیچ گاه در عزل و نصب ها دخالت نکرده و نخواهم کرد چرا که مهم ترین و اصلی ترین وظیفه نماینده مجلس کار برای مردم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات کشاورزان گفت: اولین روزهای مسئولیت و پیش از آغاز رسمی کار، تلاش خود را به کار بستم تا مشکل آبرسانی به استان رفع شود که با جلسات متعدد پیگیر این خواسته مردم شدم و به نتیجه هم رسیدیم.
آبنوش در ادامه متذکر شد: در ادامه کار خود در مجلس نیاز به راه اندازی کمیسیون های تخصصی و بهره مندی از نظریات تخصصی وجود دارد که در این خصوص استفاده از نظرات مختلف را اولویت قرار داده ام.
سالار آبنوش با اشاره به کمبودها و کم کاری های صورت گرفته در حوزه راه سازی استان قزوین عنوان کرد: گسترش راه های روستایی یکی از اولویت های اصلی بعد از مشکل آب جهت پیگیری در این استان است.
وی در انتها متذکر شد: اینجانب خودم رئیس دفترم هستم و محور فعالیت در دفترم نیز خود مردم و کمیسیون ها و پارلمان های تخصصی هستند.

681635