مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

خضریان در نامه‌ای به قالیباف مطرح کرد؛

افشای دروغ آقایان دیپلماسی دولت روحانی از آخرین گزارش برجام!

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضا کرد که سه کمیسیون مجلس مامور بررسی آخرین گزارش وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام شوند.
با امضای نامه‌ای از سوی بیش از ۵۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم صورت گرفت؛

شکایت از استاد بلامنازع بی تدبیری ها!!

بیش از ۵۰۰ هزار نفر از دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضای نامه‌ای از حسن روحانی رئیس جمهور سابق به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شکایت کردند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن تاکید بر الزام جدیت و همراهی اعضای کابینه گفت: اجرای قانون جهش تولید مسکن به مراتب سخت‌تر از تصویب آن است، به همین جهت همه ارکان دولت باید در اجرای این طرح مشارکت بالا داشته باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأیید طرح «جهش تولید مسکن» ظرفیت‌های قانونی لازم را برای تحقق نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم فراهم کرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با خدمت به مردم و پرهیز از نگاه بالا به پایین می‌توان اعتماد مردم را جلب کرد و در مسیر رفع مشکلات گام برداشت.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید مذاکره هدف و نتیجه داشته باشد و نتیجه آن برای هر دو طرف باشد و نه اینکه تنها یک طرف یعنی آمریکا بخواهد از آن بهره ببرد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با ارائه پیشنهادی خواستار معرفی جوانی خوش سابقه از بدنه‌ی ‎آموزش و پرورش برای تصدی این وزارتخانه به مجلس شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت مکلف است حداقل ۱۶۰ هزار میلیارد تومان در سال اول تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن بپردازد که در قانون بودجه سقف آن را ۳۶۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کردیم.
موسوی در نشست خبری مطرح کرد؛

لازم الاجرا شدن قانون جهش تولید مسکن در مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از انفعال دولت روحانی در تامین مسکن گفت: رئیس مجلس به زودی طرح جهش در تولید مسکن را به عنوان قانون ابلاغ خواهد کرد و لازم‌الاجرا خواهد شد.
رئیسی در دیدار با سران عشایر خوزستان بیان کرد؛

چشم انداز دولت ثبات در بازار است!

رئیس‌جمهور گفت: معتقدیم ثبات در بازار، فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی را برای مردم قابل پیش‌بینی می‌کند و می‌تواند به رونق تولید کشور کمک کند.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر تخریب دولت سیزدهم توسط جبهه اصلاحات گفت: رفتارهای دولت مردمی تا امروز بازخورد خوبی در میان مردم داشته است اما اصلاح‌طلبان به دنبال کاهش دستاوردهای دولت هستند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تاکید در خصوص ورود این کمیسیون به موضوع تصاویر منتشر شده از زندان اوین گفت: باید مشخص شود چه مدتی پلشتی ها در زندان اوین در جریان بوده و چرا نظارت صورت نگرفته است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌و‌گو با پرسون پاسخ داد:

آیا محسن رضایی سبب ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت می‌شود؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محسن رضایی به عنوان معاون اقتصادی سبب هماهنگی تیم اقتصادی دولت می‌شود و نسبت به سایر اعضا صاحب نظر است. 
نایب‌ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش‌ زیادی از ارقام نجومی به خزانه کشور برگشت داده شده است گفت: پرونده ویژه حقوق‌های نجومی در ادارات دولتی به ویژه مؤسسات مالی در کمیسیون متبوعش تشکیل شده است.
سخنگوی‌ کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با توجه به دستور قالیباف درخصوص بررسی وضعیت و پیگیری اتفاقات زندان اوین، گفت: هیئتی از کمیسیون اصل نود از زندان اوین بازدید می‌کنند.