بررسی نظرات پزشکیان درباره مذاکره با آمریکا

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه نیمه کارشناسی به آقای پزشکیان نشان می‌دهد ایشان چه نمره‌ای در مناظرات می‌گیرند. آقای پزشکیان در نطق میان دستوری در مجلس از عهدشکنی آمریکایی‌ها سخن گفت و این حرف ایشان باعث خوشحالی نماینده‌ها شده بود اما در حال حاضر ایشان درباره مذاکره چیز دیگری می‌گویند و گزینه‌هایی دیگر مطرح می‌کنند.

تصویر بررسی نظرات پزشکیان درباره مذاکره با آمریکا

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن کوهکن، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی درباره جمع بندی خود از آخرین مناظره انتخاباتی میان دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات عنوان کرد: وجه تمایز مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در مطالب آقای جلیلی و پزشکیان بود. آقای جلیلی به این دلیل که از مدت ها قبل خود را برای ریاست‌جمهوری آماده و احساس تکلیف کرده بود، با برنامه و کارشناسی وارد عرصه انتخابات و مناظرات شد. این که از قبل کاندیدایی برنامه‌های ریاست جمهوری خود را آماده داشته باشد کاملا منطقی است، اما اینکه کسی بخواهد برنامه ریزی و کارشناسی را بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور انجام دهد، منطقی نخواهد بود.

وی ادامه داد: از سویی برخی بی اخلاقی‌های اطرافیان آقای پزشکیان نیز فضای انتخابات را تحت تاثیر قرار داد. بنده به یاد دارم در مناظره‌ای به نمایندگی از سوی ستاد آقای ناطق نوری حضور یافتم و در مقابل آقای مرعشی از سوی ستاد آقای خاتمی حضور یافت. در آن مناظره آقای مرعشی گفتند اگر آقای ناطق نوری رئیس‌جمهور شود مانند طالبان بین زنان و مردان دیوار می‌کشند و درحال حاضر نیز متاسفانه این سخنان گفته می‌شود.

کوهکن اظهار کرد: معتقدم اولین گام برای ریاست‌جمهوری داشتن برنامه است و آن موقع است که همه نقدها درباره برنامه مطرح می‌شود. از سویی چون معمولا برنامه محور نیستیم، نامزدها به سوابق و گفته‌های خود انتقاد می‌کنند. اما آقای جلیلی با فکر وارد عرصه شد و حرف برای گفتن دارد. از سویی با آقای پزشکیان آشنایی خوبی دارم اما در این چند سالی که در مجلس کنار ایشان بودم اگر مطالب انتخاباتی ایشان را نشنیده بودم در سطح بالاتری به ایشان نگاه می‌کردم. نگاه نیمه کارشناسی به آقای پزشکیان نشان می‌دهد ایشان چه نمره ای در مناظرات می‌گیرند. آقای پزشکیان در نطق میان دستوری در مجلس از عهدشکنی آمریکایی‌ها سخن گفت و این حرف ایشان باعث خوشحالی نماینده‌ها شده بود اما در حال حاضر ایشان درباره مذاکره چیز دیگری می‌گویند و گزینه‌های دیگر مطرح می‌کنند.

این فعال سیاسی یادآور شد: ادبیات ایشان نیز در مناظره خوب نبود و قطعا آقای جلیلی نمره بالاتری در این زمینه می‌گیرد. در حقیقت نگاه آقای جلیلی محققانه است، اما در مقابل نمره قابل قبولی به آقای پزشکیان نمی‌دهم و بهتر است ایشان در مقام نمایندگی مجلس شورای اسلامی بماند. در مجموع بعد از این دو مناظره نگاهم نسبت به آقای جلیلی نگاهی با تراز شد؛ چرا که با برنامه وارد عرصه انتخابات شده است.

منبع: ایسنا

705284