مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سلیمی در تذکری به دخالت های فرانسه علیه ایران بیان کرد؛

زمان قلدری و زورگویی به پایان رسیده است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: فرانسه در امور کشورمان دخالت نکند، زمان زورگویی به پایان رسیده است.
قالیباف در صحن علنی مجلس عنوان کرد؛

نمایش ذات پلید رژیم ستمشاهی در قیام ۱۷ شهریور

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این روز گفت: قیام هفدهم شهریوماه مردم تهران در زمان حساسی از انقلاب توانست ذات پلید رژیم ستمشاهی را به نمایش بگذارد.
منتظری با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی در صحن علنی مطرح کرد؛

دولتمردان جدید موجب سلب اعتماد مردم نشوند/ وزارت صمت قیمت‌ها را کنترل کند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد گرانی کالاهای اساسی چون لبنیات هستیم و وزیر صمت باید برای کنترل قیمت ها برنامه داشته باشد.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه میزان مرگ و میر مردم کشورمان به دلیل بیماری کرونا، بسیار بالاست و لازم است واکسن به اندازه نیاز کشور، وارد و همه آحاد جامعه واکسینه شوند.
باقری بناب در نطق میان دستور مطرح کرد؛

دریاچه ارومیه نفس های آخرش را می کشد!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو گفت: دریاچه ارومیه را دریابید در غیر این صورت شهرهای اطراف آن، به ویژه شهرستان ها بناب با بحران های شدید زیست محیطی و بهداشتی مواجه می شود.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کمبود و افزایش قیمت کالاهای اساسی و مشکلات معیشتی مردم، گفت: مشکلات کالاهای اساسی یک‌شبه به وجود نیامده است که بتوان آن را ظرف ۱۰ روز حل و فصل کرد.حل این مشکلات احتیاج به یک تیم اقتصادی قوی دارد که بتوانند برای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت چاره اندیشی کنند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران اشراف کامل بر تحولات افغانستان دارد و در جهت تامین منافع مردم افغانستان و ایران تلاش می‌کند تاکید کرد: در همین جهت جمهوری اسلامی ایران با گروهی که اکنون در افغانستان غلبه پیدا کرده در تماس است.
پرسون از تاثیر گرانی اقلام خوراکی بر زندگی کارگری می گوید؛

طعم گوشت؛ خاطره ای به یادماندنی!

دولت سیزدهم با گرفتن رای موافق برای اکثر وزرای کابینه اش، شروع به کار کرده است. در این اثنا مردم منتظرند که آیا از قیمت محصولات مورد نیاز و ضروری شان از جمله قیمت گوشت قرمز، کم می شود؟ گوشت قرمز از آن دست کالاهایی است که فقدانش در درازمدت آسیب های جدی برای خانواده ها ایجاد می کند مخصوصا در این اوضاع اقتصادی فعلی ایران، که همه چیز گران و گرانتر می شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر نماینده مشهد درخصوص لزوم جلوگیری از رسوب و فاسد شدن تعداد زیادی سرم در گمرک گفت: کمیسیون اقتصادی دپوی کالاهای فاسدشدنی در گمرکات را پیگیری کند.