گردشگری و توریسم

جدیدترین اخبار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران را در سایت پرسون بخوانید.

می توان نوعی خاک خوراکی به نام ‘گِلَک’ را از دل کوه های سرخ آن استخراج و به عنوان ادویه ای خوش رنگ در تهیه غذا و سس به کار برد.
رضوی‌کیا گفت: برگزاری گذرهای فرهنگی با حضور زنان کارآفرین هم محله‌ای، زمینه همدلی و حس تعلق به محله را بین ساکنین محلات منطقه با مجموعه فرهنگی‌، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه به وجود می‌آورد.
باغ وحش توسط انجمن حفاظت از حیات وحش مدیریت می‌شود و توسط انجمن باغ وحش‌ها و آکواریوم‌ها معتبر است. این باغ وحش دارای نمایشگاه‌های برنده جوایزی است که شامل ارتفاعات هیمالیا، منطقه حفاظت شده بابون، دنیای جنگل و سایر موارد مورد علاقه بازدیدکنندگان شامل دنیای پرندگان و آسیای وحشی است.

اروپا قاره‌ه‎ای سر سبز و دارای آب و هوایی معتدل بوده، که در حقیقت می‎توان گفت ثروتمند‎ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای جهان را در خود جای داده است.
مسافرت به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای مردم سراسر جهان و همچنین ایران به شمار می رود که با برنامه ریزی یک سفر، می توانید کلیه دغدغه های خود را به فراموشی بسپارید.
معاون گردشگری گفت: تمام حلقه‌های صنعت گردشگری بازخورد کار خود را زمانی دریافت می‌کنند که راهنمایان گردشگری به‌عنوان مفسران و مبلغان صنعت گردشگری با گردشگران مواجهه شوند.

به معرفی شهر دزفول پرداختیم و هرآنچه باید درباره این شهر بدانید را در این مطلب عنوان کردیم. اطلاعاتی که برای سفر به این شهر لازم دارید را ذکر کردیم؛ همینطور، از آداب و رسوم این شهر، حمل و نقل، آب و هوا و تاریخچه نیز گفتیم.
هرچند تحول دیجیتال موضوعات مختلفی را دنبال کند اما این روزها بحث رمزارزها و هر آنچه که بر کسب و کارها و گردشگری تاثیرگذار است مطرح شده. حتا متاورس و نسل جدیدی که از اینترنت سراغ داریم مطرح شده.
سفر به ایروان با تور، یکی از تورهای ارزان قیمت آسیا می باشد که مورد توجه ایرانیان زیادی هم قرار گرفته است.