گردشگری و توریسم

جدیدترین اخبار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران را در سایت پرسون بخوانید.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد؛ ضمن عرض تبریک سال نو اعلام می‌دارد؛ این مجموعه از تاریخ یکم تا دوازدهم فروردین، از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای گردشگران، بازدیدکنندگان و میهمانان است.
محمد جهانشاهی گفت: پس از گذشت ۲ سال که کشور تحت تاثیر فضای کرونایی قرار داشت، فضایی امن تر از نظر شیوع کرونا بوجود آمده که این اتفاق مصادف با عید نوروز و آغاز قرن جدید است.
سفرنامه نوروزی پرسون؛

حتما به ماسوله خراسان سفر کنید!

تاکنون زندگی در روستا را تجربه کرده‌اید؟ جایی‌که با طلوع آفتاب و صدای آواز خروس از خواب بیدار شوید و همزمان با غروب آفتاب و صدای زنگوله گوسفندان برگشته از چرا بدانید شب هنگام و زمان خواب فرا رسیده است. جایی‌که از هیاهوی جمعیت و ترافیک و آلودگی هوا خبری نیست.
عباس حیدری گفت: جشنواره نوروزگار از ۲۵ اسفند ماه با فضاسازی نوروزی در بخش‌های مختلف برج میلاد همچون چیدمان سفره هفت سین در زیرگذر برج میلاد آغاز می‌شود.
قائم مقام ستاد خدمات سفر و معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی  اعلام کرد که تاکنون ۴۰ درصد از ظرفیت اقامتی مشهد در اختیار زائران و مسافران است که تکمیل ۱۰۰ درصدی این مراکز اقامتی طی روز‌های آینده پیش‌بینی می‌شود.
روستای مازیچال یکی از مکان‌های بسیار دیدنی و خوش آب و هوا که با طبیعت بکر و حیرت انگیز چشمان هر بیننده‌ای را به خود مبهوت می‌کند، در منطقه کلاردشت مازندران است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت:‌ بر اساس سامانه وزارت بهداشت که سیستم واکسیناسیون را پیگیری می‌کند افرادی که دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند، با توجه به اعلام وزارت کشور می‌توانند بدون مشکلی به مسافرت بروند.