اصفهان

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان:

کاهش دمای 12 درجه سانتیگراد تا شنبه

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ازامروز شاهد افت محسوس دما بین 8 تا 12 درجه سانتیگراد در اکثر مناطق استان خواهیم بود.

نخستین نمایشگاه گالری نگرش در سال 99؛

نمایشگاه «رستخیز» سوم بهمن به بازدید عموم در می‌آید

مدیر گالری نگرش با اشاره به زمان بازگشایی نمایشگاه، گفت: پروژه چگالش دو با عنوان «رستخیز» از سوم بهمن ماه از ساعت 16 به مدت یک‌ماه به بازدید عموم گذاشته خواهد شد.

از جمله صنایع آلاینده ای که در استان اصفهان فعال است و به واسطه سال ها فعالیت سهم بسیار زیادی در آلوده کردن محیط زیست این استان داشته است، باید به کارخانه ذوب آهن اشاره کرد؛ کارخانه ای نامدار و قدیمی که مدیرانش ترجیح می دهند با پرداخت سالانه عوارض آلایندگی، خود را از قصوری که در این حوزه مرتکب می شوند، تبرئه کنند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

مشکل نمایش لوکیشن امدادخواهان هنوز رفع نشده است

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اعلام اینکه معاون وزیر ارتباطات به وعده خود عمل نکرده است و مشکل لوکیشن امدادخواهان را حل نکرد.
رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

مشارکت های مردمی راهبرد حل بحران های پیچیده زیست محیطی است

رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: مشارکت مردمی فقط یک راهکار نیست ؛ یک راهبرد و استراتژی کلان برای حل بحران های پیچیده زیست محیطی در تمام کشورهای پیشرو در این زمینه است.
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان:

تخلفات در میدان میوه و تره بار اصفهان قابل شهود است

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: امروزه بیشترین شکایت را از سوی مصرف کنندگان میوه وتره بار داریم و گزارشات زیادی در حوزه تخلفات در میدان میوه و تره بار مطرح کردند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان:

شهروندان خارجی حق رای در انتخابات را ندارند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان گفت: شهروندان خارجی حق رای در انتخابات را ندارند و صرفا افرادی که تابعیت ایرانی دارند می توانند رای بدهند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

ذرات معلق آلودگی هوا ناقل ویروس کرونا هستند

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ذرات معلق آلودگی  هوا به‌عنوان ناقل ویروس کرونا عمل می کند و به گسترش سریع آن در مناطق وسیع تر منجر می‌شود.

رئیس دانشگاه اصفهان:

عامل آلودگی هوا، انسانی است

رئیس دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه بدنبال راه نجاتی برای رفع آلودگی هوا در اصفهان هستیم، ادامه داد: آلودگی هوا را با پوست و گوشت در اصفهان لمس کردیم.
معاو.ن سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

20 اسفندماه آغاز ثبت نام برای نامزدهای انتخابات شوراها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان از نزدیک شدن به زمان ثبت نام برای نامزدی انتخابات شوراها خبر داد و گفت: از ۲۰ تا ۲۶ اسفند سال جاری ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری آغاز خواهد شد.
میلاد بنی طبا کارگردان فیلم شکارگاه در گفت و گو با پرسون:

ما فقط حمایت می خواهیم

صحبت‌های میلاد بنی طبا که در حال حاضرشکارگاه را می سازد.
رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

هوای اصفهان رو به سردی می رود

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: هوای اصفهان رو به سردی می رود و بین یک تا دو درجه سانتیگراد سردتر میشود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: 130 روضه خانگی در قالب سوگواره یاس نبوی در شهرستان شهرضا در راستای اجرای امینانه نیت واقفان در زمان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه اصفهان:

تعریف و شیوۀ ثبت سند بازنگری شد

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه اصفهان با عنوان اینکه برای ثبت یک سند حتماً نیازی به فروش و یا اهدای آن نیست، افزود: حتی یک تابلوی هنری و عکس نیز می‌تواند در این مرکز دارای شناسنامۀ ثبتی شود.
استاد فرشچیان خطاب به شهردار:

مسابقه ای بین کاشی کاران اصفهان برگزار شود

استاد نگارگری کشور درخواست برگزاری مسابقه ای بین کاشی کاران اصفهان را داد تا زیباترین طرح را برای زیباسازی جهان نما انتخاب کنند.

کارشناس اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

بستر لازم برای مبلغان در فضای مجازی نیست

کارشناس اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فراهم نبودن بستر لازم برای مبلغان در فضای مجازی ناشی از کم کاری مسئولان است.

سازمان آگهی های پرسون