در اصفهان برق کم مصرف کنید جایزه بگیرید

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: مشترکین برق با مدیریت و کاهش مصرف برق خود از انواع مزایای تشویقی از جمله خودرو بهره‌مند می‌شوند.
تصویر در اصفهان  برق کم مصرف کنید جایزه بگیرید

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ داوود قاسمی افزود: بر اساس طرح‌های ابلاغی به شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان، برنامه‌هایی برای مدیریت مصرف در همه بخش‌ها از جمله کشاورزی، اداری، صنعتی و خانگی تدوین و اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و تناوب آن و ناترازی تولید و مصرف، وزارت نیرو و شرکت توانیر، امسال برنامه‌هایی را برای مدیریت مصرف در این بخش‌ها به اجرا درآورد.

قاسمی ادامه داد: مشترکین خانگی با کاهش ۱۵ درصدی مصرف خود نسبت به سال گذشته و پیوستن به «پویش با انرژی» که از طریق آدرس اینترنتی Ba-energy.ir یا نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت شناسه قبض برق خود میسر است، هر ماه می‌توانند در قرعه‌کشی این پویش که شامل اهدای جوایزی از قبیل خودرو و لوازم برقی منزل است، شرکت کنند.

وی ادامه داد: سایر مشترکین نیز می‌توانند با مشارکت در این برنامه‌ ضمن همراهی برای گذر موفق از پیک بار مصرف، از دیگر مزایای تشویقی بهره‌مند شوند، بعنوان مثال کشاورزان با خاموش کردن موتور چاه آب خود از ساعت ۱۳ الی ۱۸ در طول روز از ۱۹ ساعت برق رایگان در طول شبانه‌روز بهره‌مند خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق اصفهان ادامه داد: این طرح‌ها تا ۱۵ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت و مشارکت مشترکین در آنها علاوه بر بهره‌مندی از مزایای تشویقی، امکان گذر موفق از پیک بار مصرف را بدون اعمال خاموشی اضطراری در سایر بخش ها به ارمغان خواهد آورد.

شرکت برق منطقه‌ای اصفهان مُتولی تامین و توزیع برق استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری است.

استان اصفهان نزدیک به سه میلیون مشترک برق و چهارمحال و بختیاری ۴۲۳ هزار مشترک برق دارد.

منبع: ایرنا

694845