یزد

سپنتا نیکنام گفت: بزودی ضایعات و زباله‌های خشک از طریق اپلیکیشن به طور مستقیم از سوی شهرداری جمع‌آوری می‌شود تا واسطه‌ها و تخلفات احتمالی در این حوزه کاهش یابد..
«رضا سخندان» پیرترین شهردار زنده یزد؛ که با تلاش و حوصله توانست از شاگردی جوراب بافی، خود را به جایگاه شهرداری یزد برساند.
مدیرکل دامپزشکی استان یزد:

240 واحد دامداری غیرمجاز، در یزد پلمپ شد

فاتحی نیا گفت: تعدادی دامداری غیرمجاز در بلوار بهمن یزد وجود داشت که سبب اعتراض اهالی و مشکلات محیط زیستی شده بود؛ که با پیگیری‌های که انجام شد، این دامداری غیرمجاز پلمب و دام آنها تخلیه و به خارج از شهر منتقل شد.
محسن ابوترابی با اشاره به بلاتکلیفی  پروژه پیامبر اعظم گفت: لازم است این موضوع برای همیشه حل و فصل شود تا مردم از بلاتکلیفی خارج شود و زمین‌های فریز شده آزاد یا تعیین تکلیف شوند.
ائمه جمعه استان یزد در خطبه های نمازجمعه این هفته:

مدیریت جهادی و تکیه بر نیروهای توانمند بومی؛ راه برون رفت از مشکلات کشور است

ائمه جمعه یزد راه برون رفت از مشکلات را مدیریت جهادی، تکیه بر نیروهای توانمند بومی و تدوام ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانستند و تاکید کردند: علی رغم تمامی دسیسه ها با مدد الهی با حرکت انقلابی این حکومت را به دست صاحب اصلی آن می رسانیم.
یزد_پرسون؛ پیش از ظهر امروز با حضور جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، استاندار و جمعی از مسئولان جاده سلامت در یزد به بهره برداری رسید.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد خبر داد؛

مشارکت موکب‌های اربعینی یزد در طرح «مهر اربعین»

طهماسبی گفت: بیش از 20 موکب‌ اربعینی استان یزد امسال با شیوع کرونا در قالب طرحی به نام «مهر اربعین» در زمینه کمک‌های مومنانه به نیازمندان سراسر استان کمک می‌کنند.
ابوطالبی گفت: کارشناسان پلیس فتا، صفحه‌ای عمومی که گرداننده آن محتوای مجرمانه را تولید و نشر می‌داد را مورد بررسی فنی قرار دادند و توانستند گرداننده این صفحه را شناسایی و با هماهنگی مرجعه قضائی متهم را به پلیس فتا احضار کردند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بر اساس دستورالعمل ارسالی وزارت بهداشت واکسیناسیون آنفلوآنزای فصلی با اولویت زنان باردار، بیماران خاص و سالمندان انجام خواهد شد.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

60 میلیون ایرانی یارانه تأمین کالاهای اساسی دریافت می کنند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب این طرح، دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالا‌های اساسی، ملزم شده و 60 میلیون ایرانی کارت دیجیتالی دریافت خواهند کرد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد خبر داد

انجام روزانه 13 عملیات، توسط آتش نشانان یزد

میرجلیلی تعداد عملیات‌های آتش‌نشانی یزد طی یکسال را 4 هزار مورد اعلام و اظهار داشت: در سال تقریباً 2 هزار مورد اعزام برای اطفاء حریق و 2 هزار مورد نیز اعزام برای امداد و نجات در سطح استان یزد داریم که به‌صورت میانگین در طول روز 12 تا 13 اعزام انجام می‌گیرد.
فاطمی با تأکید بر این‌که تا انبارگردانی موزه کاظمینی صورت نگیرد نمی‌توان بر ادعای سرقت صحه گذاشت، اظهار داشت: دو سال است که منتظر انبارگردانی این موزه توسط آقای کاظمینی هستیم تا تکلیف مشخص شود.
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان یزد خبر داد؛

افزایش 40 درصدی املاک در یزد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان یزد گفت: به طور میانگین قیمت املاک در شهر یزد تا 40درصد افزایش داشته است.
معاون عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه از مجموع متقاضیان طرح ملی مسکن تنها قریب 3هزار و 200 خانوار واجد شرایط بودند گفت: برنامه ثبت نام جداگانه هم برای کارگران، فرهنگیان و نیروهای مسلح استان هم در دست اقدام است