نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

60 میلیون ایرانی یارانه تأمین کالاهای اساسی دریافت می کنند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب این طرح، دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالا‌های اساسی، ملزم شده و 60 میلیون ایرانی کارت دیجیتالی دریافت خواهند کرد.

به گزارش پرسون؛ محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر در مجلس، پیرامون طرح الزام دولت به پرداخت یارانه ماهیانه جهت تامین کالا‌های اساسی گفت: در صورت تصویب این طرح دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالا‌های اساسی، ملزم شده و ۲۰ میلیون ایرانی با مبلغ ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان و ۴۰ میلیون نیز با مبلغ ماهیانه ۶۰ هزار تومان کارت دیجیتالی دریافت خواهند کرد.

جوکار با بیان این‌که در صورت تصویب طرح، این کمک معیشتی به 5 دهک پایین جامعه تعلق خواهد گرفت افزود: در این طرح پیش بینی شده وزارت صمت مجموعه ای از کالاهای ارزان را هم برای استفاده این کارت‌های دیجیتال فراهم کند که احتمالا در فروشگاه های خاص عرضه می شود.

وی در خصوص طرح یارانه بنزین هم گفت: این طرح نیز در صف نوبت دستور کار مجلس قرار داشته و یک طرح دوفوریتی مسکن هم به کمیسیون عمران مجلس ارسال و در حال پیگیری است که در صورت تصویب، این طرح‌ ضمن تامین مسکن جوانان، رونق کسب و کار و بازار ساخت ساز را هم به دنبال دارد.

انتهای پیام/

206601

مطالب مرتبط