یزد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در یزد تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام مسئولان حوزه اقتصاد برای بهبود فضای کسب و کار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برخی مشکلاتی که اکنون تولیدکنندگان با آن دست به گریبان هستند، گفت: مسئولان حوزه اقتصاد برای بهبود فضای کسب و کار اهتمام کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در یزد:

سپاه هستی خود را پای امنیت کشور گذاشته شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: یروهای مسلح خاصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه هستی خود را گذاشته اند تا امنیت در این مرز و بوم برقرار کنند.
معاون وظیفه عمومی استان یزد گفت: کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی به کارگیری نمایند شناسایی و به محاکم صالحه قضائی معرفی می شوند
بهدانی فرد گفت: در شش ماهه امسال، تعداد هزار پرونده جرایم سایبری در استان یزد تشکیل شده که 72 درصد آن به برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری اینترنتی اختصاص دارد.
در حاشیه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی سپاه بهاباد عنوان شد؛

راه اندازی دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد در آینده ای نزدیک


مسئول حوزه نما یندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تشکیل شوراهای اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف را موثرترین راه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های بومی دانست و از تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد خبر داد.
"بهابادی‌ها" زیر ذره‌بین ناظران ستاد کرونا؛

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در بهاباد شدت می گیرد

فرماندار بهاباد درنشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در شهرستان، اظهارداشت: لازم است نظارت و بازرسی ها با جدیت از سوی بازرسان ستاد انجام شود و با افرادی که با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد مطرح کرد؛

پرداخت بیش از 5 میلیارد تومان صدقه توسط یزدی ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد طی شش‌ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 462 میلیون تومان صدقه دادند.
نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد خبر داد؛

ایجاد مسیر های ایمن دوچرخه سواری در شهردوچرخه ها

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان از ساخت  مسیر ویژه دوچرخه سواری در سطح شهردوچرخه ها خبر داد و گفت: بحث ایمنی در مسیر دوچرخه سواران از اولویت های مدیریت شهری شورای شهردوره پنجم قرارگرفته  است.
یادداشت/معاون آموزش حوزه علمیه یزد با انتشار یادداشتی به دلتنگی دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) و راهکارهایی برای رفع این دلتنگی پرداخته است./پرسون
یزد_پرسون؛ در حالی که ویروس کرونا این روزها در یزد جولان می دهد و وضعیت بحرانی در این استان منجر به اتخاذ محدودیت های دو هفته ای توسط ستاد استانی کرونا شده است اما متاسفانه همچنان برخی از یزدی ها این ویروس را نادیده می گیرند.
در شش ماهه نخست امسال صورت گرفت

پرداخت تسهیلات 19 میلیاردی به مددجویان بهابادی

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد گفت : درشش ماهه سال جاری مبلغ 18 میلیارد و 425 میلیون ریال وام به صورت کارگشائی به تعداد 301 نفر از مددجویان و نیازمندان این شهرستان  پرداخت شده است .
مدیرکل بهزیستی استان یزد خبر داد:

10 درصد یزدی ها سالمند هستند

مدیر کل بهریستی استان یزد، گفت: حدود 10 درصد جمعیت استان یزد بالای 65 سال بوده که تعداد زنان سالمند از تعداد مردان بیشتر است.