یزد

هشدار سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد به مردم؛

بازگشت به عقب، در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: چنانچه محدودیت ها حداقل تا پایان فصل سرما رعایت نشود باز شاهد برگشت به عقب و افزایش دوباره مبتلایان خواهیم بود. بنابراین نباید این روند کاهشی عادی انگاری شود.
مشاور شهردار یزد در امور مناسسب سازی گفت: با اقداماتی که  در زمینه مناسب سازی شهر یزد انجام گرفته و در آینده انجام خواهد گرفت مدعی هستیم می توانیم جشنواره بین المللی گردشگری معلولان را برگزار کنیم و برای پساکرونا برنامه ریزی خواهیم کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد:

ضرورت تولید آثار نمایشی منطبق با فرهنگ یزد در جشنواره طنز خش دلانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت تولید آثار طنز منطبق با فرهنگ یزد در جشنواره خش دلانه2 گفت: قطعا نمونه های بومی  مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و مردم نیز همدلی بهتری با آن خواهند داشت .
عزیزی با اشاره به اینکه طرح هفت خوان از میدان همافر آغاز می شود و پس از طی میادین باهنر، آزادی، شهید بهشتی، امیرچقماق (چهارراه شهدا) و برج ساعت، به خیابان مسجد جامع می رسد، عنوان کرد: این طرح در یک مسیر رفت و برگشت به طول 10 کیلومتر اجرا می شود.
امام جمعه یزد در خطبه های مکتوب خود گفت: امروز نیز کسانی که به جای توکل به خدا، به سمت آمریکا و غرب دست دراز کرده‌اند، پایه کارشان سست و لرزان است همچنان که بار‌ها دیده‌ایم آن‌ها دردی از مردم ما دوا نمی‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر  یزد گفت: متاسفانه در طول سال های اخیر توجه ای به قوانین دسترسی همه افراد جامعه به ویژه معلولان به امکانات شهری نشده و همین امر سبب معلولیت شهر یزد شده است.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد؛

هشدار لغو مجوز به مراکز کاریابی غیرفعال در یزد

تشکری در سومین جلسه هیأت استانی نظارت بر کاریابی ها با بیان اینکه در حال حاضر 29 کاریابی اعم از فیزیکی و مجازی در سطح استان یزد دارای مجوز هستند خاطر نشان کرد: مدت اعتبار مجوز موسسه کاریابی از تاریخ صدور 5 سال است و تمدید آن منوط به ارزیابی و تائید عملکرد موسسه کاریابی توسط هیات استانی است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: تلاش خواهیم کرد با رویکردهای نوین و در قالب برنامه های جذاب و مفرح با رعایت شان  و منزلت شهدا، برنامه های فرهنگی کنگره را برگزار کنیم.