مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد:

بروز بی تفاوتی در جامعه ناشی از انفعال جریان های دانشجویی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد گفت: دانشجو موذن جامعه بوده و در برهه های تاریخی مهم، به عنوان عنصری تاثیر گذار نقش آفرینی کرده  بنابراین بروز بی تفاوتی در جامعه ناشی از انفعال و به انزوا کشیده شدن جریان های دانشجویی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد جواد طاهری در گفتگو با خبرنگار پرسون، با بیان اینکه دانشجو موذن جامعه بوده و در برهه های تاریخی مهم، به عنوان عنصری تاثیر گذار نقش آفرینی کرده است گفت: بروز بی تفاوتی در جامعه ناشی از انفعال و به انزوا کشیده شدن جریان های دانشجویی بوده و یکی از پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی همراهی دانشجویان سال 57 و دوران انقلاب با نهضت انقلاب بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد افزود: عدم روشنگری مسائل مختلف برای جامعه توسط دانشجویان سبب بروز مشکلاتی در جامعه شده که امیدواریم جامعه دانشجویی بتواند در انتخابات پیش رو با تعیین راهبرد های مهم نظام به کنش گری های در حد دوران انقلاب سال 57 برسد و پویایی خود را به بازسازی کند.

وی تاکید کرد: اطمینان داریم اگر دانشجو و قشر جوان این پویایی را به دست بیاورد و دولت جوان انقلابی در راس کار قرار بگیرد و با همین نیروهای جوان بدنه خود را تشکیل بدهد می تواند اشتباهات فعلی را پایان بخشد.

طاهری دانشجویان را تنها قشری دانست که می تواند جلوی فشار های رسانه ای معاندان بایستد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی و سایر تشکل های دانشجویی می تواند مسیر درست را به مردم نشان دهد و ترفندهای برخی رسانه ها را خنثی نماید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد تصریح کرد : این تشکل، تولید آبمیوه طبیعی، توزیع اقلام بهداشتی ماسک، مواد ضد عفونی کننده و کمک به کادر درمان در بیمارستان های سطح شهر را در دستور کار قرار داده و کمر همت را برای خدمت به بیماران کرونایی بسته است.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم دانشجویان در کنار تحصیل خود و رشد علمی که در وهله اول باید به آن توجه داشته باشند رشد تشکیلاتی و بینش سیاسی خود را هم ارتقا دهند.

انتهای پیام/

223169