مدیرکل بهزیستی یزد مطرح کرد:

مناسب سازی 60 درصد ادارات یزد برای معلولان

مدیرکل بهزیستی یزد از مناسب سازی 60 درصدی ادارات استان یزد خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نشست خبری آنلاین کمیته مناسب سازی شورای شهر یزد با حضور مدیرکل بهزیستی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد دقایقی قبل به پایان رسید.

محمد علی عطابخش عضو این کمیته در این نشست با گرامی داشت هفته معلولان گفت: بر اساس قانون جامع حمایت از معلولان کلیه ساختمان ها و معابر شهری باید به گونه ای ساخته شوند که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه در سال گذشته با همکاری شورای شهر و انجمن معلولان ضابع نخاعی اولین جشنواره ملی گردشگری معلولان در یزد برگزار شد افزود: با توجه به اینکه بسیاری از اماکن تاریخی یزد حتی برای معلولان یزد هم قابل دسترسی نبود و حتی تخت های هتل ها نیز برای استفاده این عزیزان مهیا نشده بود در راستای برگزاری این جشنواره این اتفاقات رقم خورد و توانستیم با این اقدام نام یزد را بر سر زبان ها بیاندازیم.


بیشتر بخوانید؛

مناسب سازی 40 دستگاه اتوبوس شهری برای معلولان یزدی


وی همچنین از مناسب سازی 60 درصدی ادارات استان خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته بتوانیم شاهد مناسب سازی 100 درصدی ادارات باشیم.

عطابخش تاکید کرد: البته ما در بهزیستی موظف به این مهم بودیم و این مناسب سازی را از بهزیستی و استانداری شروع کردیم و از معلولان عزیز می خواهیم چنانچه با مشکلی در این زمینه مواجه شدند با سازمان مطرح نمایند.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

223260

مطالب مرتبط