یزد

جانشین ناحیه بسیج مرکزی یزد:

بسیج مبدل تهدیدات به فرصت هاست

جانشین ناحیه بسیج مرکزی یزد گفت: در طول سالهای  پس از انقلاب بسیج به نهادی مبدل تهدیدات به فرصت ها تبدیل شده و در شرایط فعلی توانسته در این زمینه بدرخشد.
شهردار یزد در همایش کمک های مومنانه حوزه بسیج شهدای شهرداری یزد اظهار داشت: با توجه به اعمال محدودیت های جدید کرونایی، استمرار روحیه بسیجی در میان آحاد جامعه نیز جهت مقابله با این ویروس ضروری است.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با پرسون؛

کمک بلاعوض100هزار تومانی تنها به خانوارهای بدون درآمد ثابث تعلق می گیرد

سرپرست خانوارهای فاقد درآمد ثابت که در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونا خانوارها بوده اند  از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت 4ماه کمک بلاعوض ماهیانه 100 هزار تومان
در مراسمی خادمیاران رضوی و بسیجیان پایگاه شهید صدوقی نعیم آباد یزد ۲ دستگاه دیالیز ، 2 دستگاه اکسیژن ساز ،1200 دست لباس آنتی باکتریال و 8هزار ماسک را به ارزش تقریبی 2و نیم میلیارد ریال تهیه و به بیماران، کادر درمان و بیمارستان های یزد اهدا کردند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد خبر داد؛

تقویت روحیه مردم و افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار شورای پنجم

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد گفت: باید با اجرای برنامه های مفرح در شرایط کرونایی روحیه مردم را تقویت و نشاط اجتماعی را افزایش داد؛ بر همین اساس این اقدام در دستور کار شورا قرار گرفته است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از انتخاب آثار دو عضو جوان جمعیت هلال احمر استان یزد در بین ۱۵ اثر برتر "جشنواره گام دوم انقلاب" سازمان جوانان خبر داد.
شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به برگزاری جشنواره خشدلانه 2 گفت: رویکرد فرهنگی شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با نگاه به برنامه های ستاد آموزش شهروندی در همه حوزه ها است.
با اعلام دبیر کانون های خدمت رضوی استان یزد؛

زمان ارسال آثار به جشنواره خدمت رضوی مشخص شد

مسئول کانون های خدمت رضوی استان یزد در نشست مجازی شورای معاونین و دبیران کانون های مرکزی خدمت رضوی شهرستان ها زمان ارسال آثار به جشنواره خدمت رضوی را اعلام کرد.
شهردار مبید گفت: با عقد قرارداد بازنگری طرح جامع میبد توسط راه و شهرسازی با مشاور، گام مهمی در پیشرفت و آبادانی شهر برداشته خواهد شد و این نقشه راهیست برای ده سال آینده و باید به سمتی پیش برویم که ضابطه‌مندتر از گذشته بتوانیم بافت شهر را در تمام حوزه ها حفظ کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در شرایط فعلی که مردم باید برای حفظ سلامت خود در منازل بمانند، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به عنوان متولی برگزاری فعالیت های اجتماعی در شهر وظیفه دارد در زمینه تزریق نشاط به جامعه قدم بردارد.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

آموزش کمکهای اولیه به یزدی ها از طریق فضای مجازی

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به وضعیت کشور و عدم امکان آموزشهای حضوری کمکهای اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، سعی شده که از ظرفیت آموزش آنلاین برای این آموزشها در استان یزد استفاده کنیم.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

وضعیت کرونا ضرورت توجه به معیشت کارگران را بیش از پیش کرده است

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: وضعیت کرونا ضرورت توجه به اقشار جامعه و معیشت کارگران را بیش از پیش مهم کرده است و مقام عالی وزارت تاکید ویژه ای بر معیشت کارگران در این دوران داشته و دارند