یزد

معاون بین الملل موسسه بین المللی و حقوق بشری صلح زیبا:

انتقام سخت از مسببان ترور اخیر خواست ملت از مسئولین نظام است

معاون بین الملل موسسه بین المللی و حقوق بشری صلح زیبا گفت: عزم جدی دولت در انتقام سخت از مسببان و پیگیری‌های حقوقی در داخل و خارج و نیز استراتژی انتقام سخت، خواست ملت انقلابی از مسئولین نظام اعم از کشوری و لشکری است.
شهردار شهرجهانی میبد در دیدار با شهردار شهر جهانی یزد گفت: شهر یزد بعنون میراث جهانی و میبد در 5 آذرماه 1397 از سوی شورای جهانی صنایع دستی بعنوان شهر جهانی زیلو به تایید و تصویب رسید و این فرصت خوبی برای استان است که بتوانیم در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان و معرفی پتانسیل ها، برنامه های مشترکی داشته باشیم.
سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد:

تعویق پرداخت بدهی‌های فعالان گردشگری یزد تا پایان سال‌

سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزدگفت: پرداخت تمام هزینه‌ها و بدهی‌های فعالان گردشگری (مالیات سال‌های گذشته، حق بیمه کارفرمایی، بازپرداخت اقساط بانکی، قبوض حامل‌های انرژی) تا پایان سال‌ ۹۹ به تعویق افتاده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد:

اشباع بازار روغن ظرف چند روز آینده در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اقداماتی که در زمینه تامین روغن مورد نیاز مردم در یزد صورت گرفته است، گفت: بازار روغن ظرف چند روز آینده در یزد اشباع می‌شود.
امام جمعه یزد در مورد گرانی اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم از قوه قضاییه خواست: با ورود جدی به این مسئله، دست دلالان و واسطه‌ها را کوتاه کند و اجازه ندهد با دلالی، گرانی بی‌منطق کالاها را رقم بزنند.
رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) بهابادخبر داد؛

توزیع ۳۵۰ بسته کمک معیشتی و هزار کارت هدیه 3 میلیون ریالی در بهاباد

رییس کمیته امداد امام خمینی( ره) بهاباد گفت : ۳۵۰ بسته کمک معیشتی و هزار کارت هدیه هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به مناسبت هفته بسیج در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان محروم گذاشته شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از وقوع تصادف دو تریلی در محور تفت به شیراز دو راهی نصرآباد خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از رانندگان گرفتار در تریلی توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی یافت.
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: با همت و تلاش کارکنان نیروگاه یزد  در آبان ماه امسال  353 هزار و 360 مگاوات ساعت برق در استان تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 12 درصد افزایش تولید را نشان می دهد.
پرسون؛ در روزهای ابتدایی آذرماه؛ کویر یزد شاهد بارش نعمت الهی بوده که در این گزارش حال و هوای این روزهای این خطه کویری کشورمان به تصویر کشیده شده است.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

تروردانشمندان هسته‌ای؛ نشان از درماندگی دشمنان در مقابل پیشرفت‌های ایران

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان از درماندگی اسرائیل و امریکا در مقابل پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف دارد.
به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری یزد طی مراسمی با حضور سرهنگ مزیدی مسئول بسیج کرکنان سپاه الغدیر استان یزد، سرهنگ انتظاری و مرادی مسئول سازمان ارامستان های یزد از زحمات دلاورانه و جهادی چندین ماهه کارکنان خدوم و زحمتکش سازمان آرامستان های یزد در ایام همه گیری کرنا با اهدا هدایاییتجلیل شد.