یزد

امام جمعه موقت یزد در خطبه های این هفته نمازجمعه:

شهید سلیمانی قهرمان و پهلوان واقعی بود/ انتقام سخت در انتظار آمریکائی ها

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: سردار سلیمانی یک قهرمان و پهلوان واقعی برای ما و همه مردم جهان بوده و یک مکتب فکری و هویت وصف‌ناشدنی برای ظلم‌ستیزی است.
در راستای برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد ورزشکاران یزدی طی مراسمی در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد با شهدای استان یزد تجدید بیعت کردند رونمایی از لباس تیم فوتیال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد مزین به آرم کنگره ملی شهدای استان و تجلیل از سرداران یزدی دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم بود.
امام جمعه بهاباد گفت: شهید سلیمانی جوانی از جوانان انقلابی بود که در مکتب انقلاب اسلامی رشد یافت و به اوج رسید و شهید سلیمانی شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی محصول مکتب امام بود.
مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزدخبر داد

توزیع 50 هزار بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی یزد و بسیج مداحان

مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزدگفت:  این سازمان با همراهی هیئات مذهبی استان به منظور کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا افزون بر 50 هزار بسته معیشتی را تامین کرده است.
مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور:

یزد پیشتاز و الگوی کشور در گردشگری ایمن است

مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور با بیان اینکه 13 هزار واحد گردشگری به سامانه جانا متصل شدند، گفت: یزد پیشتاز و الگوی کشور در گردشگری ایمن است.
دبیر کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد:

۳۰۰ اثر به دبیرخانه رویداد بزرگ فرهنگی بسیج یزد ارسال شده است

دبیر کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: ۴۰۰ دقیقه محتوای فرهنگی و هنری در رویداد بزرگ فرهنگی هنری بسیج یزد تولید می شود.

رئیس کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد:

۲۸ ویژه برنامه هنری در دومین کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد اجرا می شود

رئیس کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد از اجرای ۲۸ برنامه شاخص فرهنگی برای ترویج فرهنگ و سیره شهدا تا پایان کنگره خبرداد.
مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد خبر داد؛

وابستگی به خارج از کشور در سایه تعامل صنعت برق و دانشگاه یزد

مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از تعاملات صنعت برق یزد و دانشگاه برای کاهش هزینه‌ها و وابستگی به خارج از کشور خبر داد.
مدیرکل انتخابات وزارت کشور در چهارمین دوره آموزشی مجریان انتخابات ۱۴۰۰ که به میزبانی استان یزد برگزار شد، گفت: تلاش وزارت کشور برگزاری انتخابات با مشارکت گسترده، امنیت کامل و تامین سلامت مردم، ناظران و دست اندرکاران اجرایی انتخابات است.
مدیر آموزش و پرورش مهریزگفت: داوطلبان مهریزی این آزمون روزهای پنجشنبه ۱۱ دی ماه و جمعه ۱۲ دی ماه در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در سه حوزه مهریز حضور خواهند یافت که از این تعداد 375 نفر داوطلب خانم و 185 نفر داوطلب آقا هستند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد عنوان کرد؛

اصلاح ۲۵ نقطه اولویت‌دار دفع آب‌های سطحی در شهر یزد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد گفت: اصلاح ۲۵ نقطه اولویت‌دار دفع و جمع آوری آب‌های سطحی با همت شهرداری‌های مناطق تا پایان سال اجرایی می‌شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشوردر جمع خبرنگاران؛

یزد؛ مقصد گردشگری همه معلولان از اقصی نقاط جهان

عاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران گفت: مناسب سازی شهر یزد این زمینه را فراهم کند که این شهر تاریخی و باستانی بتواند محل رجوع و مراجعه همه معلولین کشور و از اقصی نقاط جهان برای بازدید از اماکن تاریخی باشد.
اولین یادواره 1650 شهید شهرستان یزد با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیح مستضعفین کشور، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد برگزار شد.