رئیس کمیسیون ‌شوراهای مجلس در گفتگو با پرسون؛

تبعیت کامل و محض از مقام معظم رهبری رمز موفقیت حاج قاسم سلیمانی بود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، رمز موفقیت سردار سلیمانی را تبعیت کامل و محض از مقام معظم رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: این تبعیت محض تا پایان عمر همراه حاج قاسم سلیمانی بود و ایشان خود را نسبت به ادامه این مسیر ملزم می‌دانست.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شواری اسلامی در گفتگو با خبرنگار پرسون؛ با بیان اینکه ولایت‌مداری رمز موفقیت حاج قاسم سلیمانی بود، گفت: سردار سلیمانی با رهبر انقلاب رابطه مرید و مرادی داشت.

محمدصالح جوکار اظهار داشت: سردار سلیمانی در عنفوان جوانی براساس فرمان ولایت حرکت کرد و بنا به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به سپاه پیوسته و بعدا در دفاع مقدس حضور جدی داشتند و پس از آن هم در کسوت فرماندهی لشکر، رشادت‌ها، توانمندی و ظرفیت‌های خود را بروز دادند.

وی تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس و زمانی که امنیت جنوب شرق کشور ما تامین نیست، باز به فرمان ولایت ایشان مامور برقراری امنیت شد و بلافاصله هم پذیرفتند و به حمدالله امنیتی که در این منطقه لازم بود را ایجاد کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه هم باز می‌بینیم که در منطقه غرب آسیا با توجه به تروریست‌هایی که حضور فعال داشتند و بحث خود آمریکایی‌ها و فتنه‌هایی که رژیم صهیونیستی برانگیخت، با توجه به توانمندی‌های سردار سلیمانی و وسعتی که این منطقه دشت، به فرمان ولایت فرمانده سپاه قدس شد.

جوکار بیان کرد: اعتقاد من این است که رابطه سردار سلیمانی با مقام معظم رهبری رابطه مرید و مرادی بود و این پیوند دو طرفه بود و حضرت آقا هم نسبت به ایشان خیلی ابراز لطف داشتند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان سربازی بودند که همیشه و در همه حال آنچه را که به عنوان راهبرد تبیین می‌کردند، با حضرت آقا در میان می‌گذاشتند و پس از کسب نظر و موافقت رهبر معظم انقلاب، این اقدام را اجرایی می‌کردند.


بیشتر بخوانید؛

مجلس طرح تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی و قراردادی را کلید زد


وی رمز موفقیت سردار سلیمانی را تبعیت کامل و محض از مقام معظم رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: این تبعیت محض تا پایان عمر همراه حاج قاسم سلیمانی بود و ایشان خود را نسبت به ادامه این مسیر ملزم می‌دانست و در همه جا و همه حال به دیگران توصیه می‌کرد که از ولایت تبعیت داشته باشیم.

جوکار گفت: سردار سلیمانی اعتقاد داشت امروز رهبری متعالی داریم و همین رهبری است که می‌تواند نجات بخش کشور ما و تمام امت اسلامی در سطح منطقه باشند و باید از ایشان تبعیت محض داشته باشیم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

226977

مطالب مرتبط