یزد

بانوی مسلمان آمریکایی در گفتگو با پرسون:

حجاب بر دو نوع افکاری و ظاهری استوار است

بانوی مسلمان آمریکایی گفت: جحاب و عفاف باید هم در افکار و هم در پوشش ظاهری وجود داشته باشد و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
یادواره سالگرد سردارسلیمانی و 156 شهید شهرستان بهاباد همچنین شهید دانشجوی شهید امیرحسین قربانی با حضور فرمانده سپاه الغدیر،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
به ارزش 13 هزار میلیارد ریال انجام شد؛

انعقاد قرارداد ساخت ۸۳۷ واحد مسکونی در یزد

قرارداد مشارکت در ساخت ۸۳۷ واحد مسکونی فی مابین شهردار یزد و شرکت سرمایه­ گذاری مسکن تهران به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال امضا شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

همرنگ شدن با خدا و اخلاص از رموز ماندگاری شهدا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد دریادواره شهداوسالگرد شهادت سردارقاسم سلیمانی بااشاره به اینکه همرنگ شدن با خدا و اخلاص همراه با توکل یکی از رموز ماندگاری شهدادرطول تاریخ بوده است اظهارداشت : حفظ حجاب، رعایت پوشش اسلامی مناسب ، حضوردرمجالس شهدا و ائمه معصومین (ع) حرکت هائی است که شعائر دینی را زنده نگه میدارد ..
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

قانون ارزش افزوده در کشور نیازمند اصلاح اساسی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به بخش خصوصی در سطح کلان کشور به میزان کافی وجود ندارد، گفت: قانون ارزش افزوده در کشور نیاز به اصلاحیه های اساسی دارد.
نائب رئیس مجلس شواری اسلامی  با بیان اینکه اقتصاد ما به جای تولید محور بودن دولت محور است، گفت: اگر بخواهیم مشکل اقتصادمان را حل کنیم باید به بخش خصوصی توجه داشته باشیم، اقتصاد دولتی امروز در تمام دنیا شکست خورده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای عنوان کرد:

کاهش سالیانه حدود ۳۵ سانتی متر سطح آب زیرزمینی در یزد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: با توجه به اینکه سالیانه حدود ۳۵ سانتی متر سطح آب زیرزمینی کاهش می‌یابد و این افت همچنان سفره‌های ما را با خطر مواجه می کند، باید مدیریت مصرف آب در همه بخش ها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

آیت الله مصباح یزدی مصداق تمام صفات کمال بود

آیت الله ناصری گفت: علمایی چون علامه مصباح یزدی چون خورشیدی فروزان، در هر حال نور وجودشان متصاعد و چون شمعی سوزان تمام هستی خود را فنای در حق می کرده اند، مصداق تمام صفات کمال در وجود ایشان دیده می شود
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مشکلات و مصیبت‌هایی که امروز ما در آموزش و پرورش داریم این است که این نظام تثبیت شده جذب نداریم و وزرا هر کدام بر اساس سلیقه و فکر خود برای این موضوع تصمیم می‌گیرند.
در راستای برگزاری کنگره شهدای یزد صورت گرفت؛

قرابت بیش از پیش خانواده های شهدا و ورزشکاران یزدی

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان اظهار داشت: اقدام مهم و اثر گذاری که امسال صورت گرفت این بود که از خانواده های شهدا در ورزشگاه ها و میادین ورزشی و از ورزشکاران در گلزار شهدای استان تجلیل شد که این موضوع سبب قرابت و نزدیکی بیشتر این دوقشر جامعه به یکدیگر شده است.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

کرونا نشان داد باید نگاه راهبردی به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: اقتصاد مقاومتی، به عنوان راهبرد اصلی اقتصادی در دهه عدالت و پیشرفت، الزاماتی دارد که مردمی کردن اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت از مهمترین آنها در بلند مدت است.
رئیس کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد:

کتاب دیجیتال شهدای ورزشکار یزد چاپ می شود

رئیس کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان اینکه شهدای ورزشکار الگویی برای ورزشکاران استان هستند، افزود: تا اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان زندگی نامه ۴۰۰ شهید ورزشکار یزد به صورت کتاب دیجیتال به چاپ می رسد.
سلمانی گفت: اگرچه کاهش آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان همچنان ادامه دارد، اما این به معنای پایان کرونا نیست بلکه در صورت غفلت و عادی انگاری اوضاع، بار دیگر شاهد افزایش ابتلا و مرگ و میر در استان یزد خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

الحاق شهر و روستاهای بخش مرکزی به یزد؛ نیازمند حاکمیت دید کلان

رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد گفت: الحاق شهر و روستاهای بخش مرکزی به یزد طی یکسال گذشته در جلسات متعدد و با حضور مسئولین استانداری و فرمانداری در شورای شهرستان پیگیری شده و شوراهای روستایی هم درخواست الحاق و بهره گیری کامل از خدمات شهری یزد را دارند.
یکصد و هجدهمین جلسه کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها شورای اسلامی شهر یزد با حضور اعضای کمیسیون، شهردار یزد و مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، معاونت معماری شهرسازی، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، رییس سازمان فاوا، مدیر ساخت و ساز شهری و کارشناسان مرتبط در شهرداری یزد موضوع مکانیزه کردن صدور پروانه ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت.
واکنش نظام مهندسی ساختمان یزد به اظهارات معاون عمرانی استاندار؛

پیشنهاد تعرفه سال جاری منطبق بر جدول هزینه ساخت وزارت راه و شهرسازی است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: تعرفه های خدمات نظام مهندسی دقیقا منطبق بر جدول هزینه های ساخت وزارت راه و شهرسازی است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد خبر داد:

یزد؛ شهر ملی زیورآلات سنتی/ به دنبال جهانی شدن هستیم

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در جلسه‌ای با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون وزیر کشور، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استاندار یزد، یزد به عنوان شهر ملی زیورآلات سنتی معرفی شد.
شهردار میبد در مراسم اعطای گواهینامه شهرها و روستاهای ملی مطرح کرد؛

هنرمندان نیازمند حمایت ویژه وزارت میراث فرهنگی و مجموعه مدیریت شهری

شهردار میبد در مراسم اعطای گواهینامه شهرها و روستاهای ملی گفت: امروزه با شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که در جامعه هست این هنرمندان نیازمند حمایت ویژه وزارت میراث فرهنگی و مجموعه مدیریت شهری و شهرداریها هستند.
ازدیاد تخلف سازی نتیجه افزایش تعرفه های نظام مهندسی؛

واکنش معاون عمرانی استاندار یزد به افزایش 70 درصدی تعرفه نظام مهندسی ساختمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با توجه به اعلام تعرفه های جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، گفت: تعرفه های جدید نظام مهندسی ساختمان مورد تایید نیست.