یزد

گذری در مکتب حاج قاسم؛

اسطوره حقیقی، نه افسانه ای

آنچه بزرگمردان تاریخ را اسطوره و نام ونشان آنها را جاودانه می سازد، جمع اضداد و جمع صفات متضاد در وجود آنهاست. وقتی شکوه و افتخار پهلوانی خود را فدای امید و شادی دل پیرزنی می کنی پوریای ولی میشوی. تختی را مدال‌ها وجهان پهلوانی اش ماندگار نکرد، چه بسا دیگرانی که مدال هایشان بیشتر بود.، فتوت و جوانمردی، خاکساری و فروتنی در برابر مردم، با بی اعتنایی و ناسازگاری با ظالمان جمع اضدادی است که تختی را تختی کرد.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یز در جمع اعضای هیئت های تشخیص و حل اختلاف:

وظیفه ما حفظ و صیانت از منافع کارفرما و حقوق کارگران است

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدگفت: ما وظیفه داریم به عنوان اداره کار، ابزارهای نظارتی بیشتری اعمال کنیم و حلقه اتصال حفظ منافع کارفرما و کارگر باشیم و در این راه هیچ گرایشی به هر دو سمت نداشته باشیم.
جانشین شورای هماهنگی استان یزد:

700 نشست بصیرتی در دهه بصیرت در یزد برگزار می شود

جانشین شورای هماهنگی استان یزد گفت: 700 نشست بصیرتی  درفضای حقیقی و فضای مجازی پیرامون بازخوانی حماسه 9 دی، تبیین فتنه 88 در بستر جنگ دشمنان و تبیین جایگاه و نقش رهبری نظام در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب در دهه بصیرت برگزار می شود.
فرماندار یزد از ایجاد 32 قرارگاه سلامت محور در محلات شهرستان یزد خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 20 قرارگاه در راستای کنترل ویروس کرونا کار خود را در سه محور مراقبتی، حمایتی و نظارتی آغاز کرده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد خبر داد:

حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای شهرستان یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: این مراسم در ورزشگاه شهید نصیری یزد با حضور محدود مسئولان، خانواده های معظم دوشهید به بالا و سخنرانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردارغلامرضا سلیمانی برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

برگزاری عقد ۴۰۰ زوج یزدی در کنار گلزار شهدای استان یزد

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، مراسم عقد ۴۰۰ زوج یزدی در کنار گلزار شهدا برگزار می شود. 

‌ رئیس شورای اسلامی استان یزد تاکید کرد؛

ضرورت تعلق یک درصد فروش معادن برای جبران خسارت‌ها

رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم یزد در شورای عالی استانها با اشاره به تعلق یک درصد فروش معادن در برنامه ششم توسعه کشور، خواستار ‌اختصاص آن به مناطق استقرار معادن برای جبران خسارت و انجام پروژه های عمرانی و بهداشتی شد.
بانوی ارمنی گلستانی؛

انگار چشم شهدا با من حرف می زنند

خانم چولاکیان نکته ای را در ترسیم چهره شهدا برایمان گفت که همواره حیرت انگیز است، او می گوید: به چشم های شهدا که می رسم خود نقاشی کامل می شود انگار چشم شهدا با من حرف می زنند، آرزو دارم که شهدا شفاعتم کنند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

رنگ یزد، زرد شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از تغییر وضعیت کرونایی استان از نارنجی به زرد خبر داد.
نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد:

مردم توان افزایش فشارهای اقتصادی ناشی از مالیات‌های مضاعف را ندارند

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با بیان اینکه‌ نمایندگان در بررسی بودجه فریب هارت و پورت‌ها را نخورند، گفت: مردم توان افزایش فشارهای اقتصادی ناشی از مالیات‌های مضاعف را ندارند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد:

بهسازی ۴۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی در یزد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد گفت: به نیت چهار هزار شهید یزد، ۴۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی در استان بهسازی می شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

برگزاری یادواره سردار سلیمانی در یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری یادواره شهید سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد گفت: امسال مسئولان استان با 4 هزار خانواده شهید یزد دیدار می‌کنند.
رئیس اداره ثبت احوال بهاباد با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری تعداد 188 واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است، گفت : از این تعداد ٨٢نوزاد دختر و ١٠۶ نوزاد پسر بوده اند.
مدیر مرکز ایثارگران سپاه الغدیر استان یزد تکریم خانواده شهدا را بر همگان واجب دانست و گفت: تا پایان کنگره ملی شهدای استان از خانواده چهار هزار شهید استان بازدید می شود.