سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد:

معابر و دیوار ه های شهر یزد مزین به تصاویر شهدا می شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از بازپیرایی بیلیبورهای شهری و دیوار نگاره های مزین به تصاویر شهدا در یزد خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سید علیرضا رسولی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار پرسون؛ از بازپیرایی بیلیبورهای شهری مزین به تصاویر شهدا خبر داد و گفت: 38 بلوار شهر یزد که دارای بیلبورد با تصاویر شهدا بود را بازپیرایی کردیم تا تصاویر شهدا باکیفیت بهتر و مناسب‌تری در انظار عمومی قرار گیرد.

رسولی ادامه داد: 250 تابلو زادگاه شهدا در یزد تهیه شده که این تابلوها برخلاف روال گذشته مزین به تمثال مبارک شهدا خواهد بود.

وی همچنین از اجرای 1500 متر دیوارنگاره شهدا در شهر یزد در راستای برگزاری کنگره شهدای استان خبر داد و گفت: دیوارنگاره شهدا با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اجرایی می شود که طی آن میادین و بلوارهای اصلی شهر به تمثال شهدای گران‌قدر مزین خواهند شد.


بیشتر بخوانید؛

برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد می تواند الگویی برای کشور باشد


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد در ادامه با اشاره به ساخت «اِلِمان تن و تانک» خاطر نشان کرد: طرح پیشنهادی در مساحت 650 مترمربع در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد طراحی و ساخته خواهد شد که تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اغلب اقدامات مربوط به این المان صورت گرفته و عمده کارهای باقی‌مانده شامل فضای سازی این منطقه و بخش‌های جزئی دیگر است که در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

226954