رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفان در گفت وگو با پرسون عنوان کرد؛

همگانی کردن ورزش اصلی ترین هدف سازمان ورزش بسیج کشور

رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفان اصلی ترین هدف سازمان متبوعش را همگانی کردن ورزش عنوان کرد و ابراز داشت: احیای پایگاه های مقاومت در مساجد ومحلات در دستور کار قرار گرفته تاورزش محلات را رونق ببخشیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور، در گفت وگو با خبرنگار پرسون با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین بوده و خوش درخشیده است گفت: سازمان ورزش بسیج کشور در حقیقت ابزاری درکنار وزارت ورزش بوده که در این زمینه می تواند به رشد و تعالی ورزش کشور کمک کند.

رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفان افزود: ورزش بسیج در همه ابعاد قهرمانی و حرفه ای دارای 32 مرکز استعدادیابی بوده و در زمینه شناسایی و حمایت از استعدادهای ورزشی قدم برمی دارد.

وی اصلی ترین هدف سازمان متبوعش را همگانی کردن ورزش عنوان کرد و ابراز داشت: احیای پایگاه های مقاومت در مساجد ومحلات در دستور کار قرار گرفته تاورزش محلات را رونق ببخشیم البته در این میان امکاناتی نیز به پایگاه های تعلق خواهد گرفت.

قلی پور با اشاره به وجود 400 پایگاه استعدادیابی بسیج ورزش کشور گفت: میتوانیم با همکاری وزرات ورزش و باتوجه به علاقه مندی وظرفیت استان ها می تواندخانه های تخصصی ورزش را به پایگاه قهرمانی ارتقا دهیم.


بیشتر بخوانید؛

نگارش ۴۰۰۰ مقاله دانش آموزی با موضوع شهدا در یزد


وی تصریح کرد: به دنبال ایجاد یک شبکه مدیریتی برای باشگاه مقاومت درسراسر کشور هستیم و از این پس جوانان ورزشکار بسیجی را تحت عنوان سرباز قهرمان جذب خواهیم کرد.

رئیس سازمان ورزش بسیج تاکید کرد: باکمک سایراستان ها می توانین در سطوح عالی رشته های مختلف تیم داری کنیم و از این جهت با هیج محدودیتی در خصوص فضا و امکانات ورزشی روبرو نیستیم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

226867