یزد

رئیس کمیته مناسب سازی شوررای اسلامی شهر یزد:

موانع فرهنگی نسبت به موانع فیزیکی دست و پاگیرتر است

رئیس کمیته مناسب سازی شوررای اسلامی شهر یزد گفت: باور به این داریم که موانع فرهنگی نسبت به موانع فیزیکی اگر دست و پاگیرتر نباشد و اگر مانع بیشتری ایجاد نکند کمتر هم نیست و ما باید به همان اندازه در جهت رفع موانع فرهنگی هم اقدام کنیم و شهر یزد توانسته اقدام خوبی را در این زمینه انجام دهد
با همکاری مردم و تدبیر مسئولان رقم خورد؛

ثبت روز بدون فوتی کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوت بیماری به دلیل ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد؛

یزدی ها؛ پیشگام در مناسب سازی

جلسه ستاد مناسب سازی کشور برای اولین بار در کشور در یک استان برگزار شد و این بواسطه پیشگام بودن یزدیها در مناسب سازی بوده و برای همین یزد به عنوان شهر پایلوت دسترس پذیر انتخاب شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

شهری که در اختیار همه نباشد معلول است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پانزدهمین جلسه کمیته مناسب سازی کشور که در صحن شورای شهر یزد برگزار شد گفت: شهر معلول شهری است که خودش را در اختیار همه قرار نمی دهد و در دسترس قرار ندارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گفتگو با پرسون:

برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد می تواند الگویی برای کشور باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزاری کنگره شهدای استان را حرکتی خلاقانه و در جهت الگو سازی عنوان کرد و گفت: یزدی ها کاری را انجام دادند که می توانند چه در ایام کرونا و چه بعد از کرونا برای همه استان های کشور الگو و سرمشق باشد.
رئیس بهزیستی کشور در دیدار با استاندار یزد گفت: سیاست دنیا نیز به سمتی است که شرایط بهتر را برای حضور افراد دارای معلولیت در جامعه فراهم کند که از نظر معلولیت، معلول مستقل با منزلت اجتماعی با همان مشارکت موثر اجتماعی در درون خانواده و جامعه حضور داشته باشد.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با پرسون؛

ایجاد زندگی مستقل همراه با شان اجتماعی معلولان، از اهداف مناسب سازی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: هدف ما از مناسب سازی و ایجاد دسترس پذیری در محیط شهری این است که فرد دارای معلولیت زندگی مستقل همراه با شان و منزلت اجتماعی توام با مشارکت موثر اجتماعی درون خانواده و بستر جامعه داشته باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای حرکت بسیج به سمت وضعیت مطلوب یک سند راهبردی ده ساله تدوین شده و به محضر رهبر انقلاب ارائه شده که این سند راهبردی مبنای حرکت بسیج در گام دوم انقلاب خواهد بود.
پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور صبح امروز با حضور مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی، استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان و شهر یزد برگزار شد.
با حضور مسئولان استان یزد صورت گرفت؛

رونمایی از طرح مشاوره کشاورزی

با حضور مسئولین بخش کشاورزی استان یزد و متولیان برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان از طرح مشاوره کشاورزی رونمایی شد.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دولت‌ها در زمینه کاهش فزرندآوری مقصر هستند، افزود: برخی تبلیغ‌ها با مبنای «فرزند کمتر زندگی بهتر» یا به وجود آمدن مشکلات اقتصادی و معیشتی، رغبت مردم را به داشتن فرزند بیشتر کاهش داده است.

رئیس کمیته هنری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد:

شب شعر بین المللی مقاومت به صورت مجازی در یزد برگزار می شود

رئیس کمیته هنری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: شب شعر بین المللی مقاومت با عنوان حسن یوسف در ایام نزدیک به کنگره با حضور شعرای ملی و بین المللی از کشور های فلسطین، لبنان و عراق برگزار می شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از عمده ترین مسائل ما نیز آسیب های اجتماعی است که بار کار را روی دوش ما دارد که خوشبختانه استان یزد در این زمینه مشکلات کمتری داشته است.
بهزیستی ارائه 22 خدمت را در سطح اولیه اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری بر عهده مراکز مثبت زندگی می گذارد و بابت هر فعالیت نیز یارانه لازم را به مراکز می‌پردازد.