یزد

معلمان خرید خدمات آموزشی که در چند روز گذشته نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای چندین ماهه و وجود تبعیض معترض بوده و کلاس های درس را تعطیل کرده بودند در بیانیه ای از بازگشت خود  به کلاس های درس خبر دادند.
ظهر امروز با حضور رئیس کل دادگستری و فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان نظامی و قضایی استان از طرح یاوران عدالت مشتمل بر ارائه 4هزار مشاوره رایگان و 400 صلح و سازش در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان یزد رونمایی شد.
به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی صورت می گیرد؛

انتشار فراخوان هنرواره ملی «روایت جهاد» در یزد/ 10 بهمن آخرین مهلت ثبت نام

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشرشد.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد مطرح کرد:

رویداد «سکوی پرتاب یزد»؛ فرصت طلایی شرکت های فناورانه برای جذب سرمایه

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: این رویداد از یکسو موجب شناخت سرمایه گذاران از شرکت های استارت آپی یزد شده و از سوی دیگر فرصت طلایی برای تیم های شرکت کننده برای جذب سرمایه است.
امام جمعه بخش مرکزی یزد در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

آیت الله مصباح یزدی مرزبان تئوریک نظام انقلاب اسلامی بود

آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در اولین یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت ارتحال علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی مرزبان تئوریک نظام انقلاب اسلامی بود که نقش مهمی در تبین شرایط سیاسی روز ایفا کرده است.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: راهپیمایی خودرویی و رژه موتوری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در یزد برگزار شد.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز اجرای صدور و تمدید پروانه کار موقت (کارت کار) اتباع افغانستانی و عراقی دارنده گذرنامه خانواری معتبر خبر داد.
رئیس کمیسیون ‌شوراهای مجلس در گفتگو با پرسون؛

تبعیت کامل و محض از مقام معظم رهبری رمز موفقیت حاج قاسم سلیمانی بود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، رمز موفقیت سردار سلیمانی را تبعیت کامل و محض از مقام معظم رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: این تبعیت محض تا پایان عمر همراه حاج قاسم سلیمانی بود و ایشان خود را نسبت به ادامه این مسیر ملزم می‌دانست.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت:

منزل 21 میلیاردی در شهرستان تفت وقف شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت  از رقم خوردن چهارمین وقف جدید به ارزش 21 میلیارد ریال خبر داد.
رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفان در گفت وگو با پرسون عنوان کرد؛

همگانی کردن ورزش اصلی ترین هدف سازمان ورزش بسیج کشور

رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفان اصلی ترین هدف سازمان متبوعش را همگانی کردن ورزش عنوان کرد و ابراز داشت: احیای پایگاه های مقاومت در مساجد ومحلات در دستور کار قرار گرفته تاورزش محلات را رونق ببخشیم.
گذری در مکتب حاج قاسم؛

آسمانی خاک نشین

یادداشت/ آنگاه که در بصیرت به مرتبه فرقان رسیدی و حقیقت حیات را دریافتی و خوب دانستی که از کجا آمده ای، کجا هستی و به کجا خواهی رفت، بجای آنکه خود را وابسته و دلبسته دنیای فانی نمایی از مؤمنان هم روزگار خود، برای سرای باقی خود تایید صلاحیت می گیری.