یزد

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی یزد خبر داد؛

برگزاری پویش جشن های خانگی غدیر با جوایز متعدد در یزد

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی یزد با اشاره به اینکه احیای سنت های غدیر یکی از مهمترین اهداف ویژه برنامه های این ستاد محسوب می شود گفت: یکی از برنامه های مهمی که در این ایام درنظر گرفته شده پویش جشن های خانگی است.
با هدف تکریم ایام غدیر و ایجاد نشاط در جامعه صورت می گیرد؛

اجرای ۶۱ عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت در یزد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از اجرای ۶۱ عنوان برنامه در طول ایام امامت و ولایت یعنی از عید قربان تا عید مباهله خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان یزد مهمترین چالش این سازمان را نبود تناسب هزینه‌ها با پرداختی‌ها، و رشد اعتیاد خواند و اضافه کرد: هرچند این آسیب در استان یزد در مقایسه با دیگر استانها کمتر بوده اما نسبت به سالهای قبل در استان افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان:

قاتل فراری در یزد به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتلی که پس از ارتکاب قتل در استان فارس به استان یزد متواری شده بود،خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد

ششمین پارک بانوان استان در روستای اکرمیه افتتاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به کلنگ زنی ششمین پارک بانوان استان در روستای اکرمیه، از بهره برداری از هفتمین پارک بانوان در شهر  تفت در آینده ای نزدیک خبر داد.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد گفت: کرونا سبب شد تا ارتباط مردم با مساجد و روحانیت کمرنگ شود که این امر خلأیی معنوی در جامعه ایجاد کرد و اکنون این ارتباط باید تقویت شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد خبر داد؛

آمادگی ۲۰۰ مرکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی نیکوکاران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در محله‌های مختلف آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی (نقدی و غیر نقدی) مردم خیراندیش استان یزد در روز عید قربان برای توزیع در بین نیازمندان هستند.
معاون فنی مرکز بهداشت استان خبر داد؛

واکسیناسیون 81 هزار یزدی تاکنون

شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: تاکنون 81 هزار یزدی نوبت اول واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

کشف 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد با قدرت مصرف 6 مگاوات و 17 میلیون کیلووات ساعت مصرف انرژی کشف شده است.
در مراسمی که به همت انجمن شعر بسیج هنرمندان و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد از کتاب «نیم جرعه عشق» برگرفته از اشعار شاعر و نویسنده جانباز یزدی علی فلاح زاده رونمایی و از خدمات وی تجلیل شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به تلاش های صورت گرفته در کارگروه پیشگیری از تخلفات ساختمانی و تعاملات بین دستگاه های عضو این کارگروه، از افزایش 100 درصدی صدور پروانه ساختمانی در سال 99 نسبت به سال 98 خبرداد و افزود: تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده در سال گذشته 2 برابر افزایش داشته است.