معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

تاکنون بیش از 105 هزار نفر در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه تاکنون بیش از 105 هزار یزدی در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند گفت: در روز گذشته 7 هزار و 239 دوز واکسن در استان یزد تزریق شده است و رکورد جدیدی در تزریق واکسن کرونا در یزد به ثبت رسید.
تصویر تاکنون بیش از 105 هزار نفر در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد رضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار پرسون با بیان اینکه تاکنون بیش از 105 هزار یزدی در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند گفت: در روز گذشته 7 هزار و 239 دوز واکسن در استان یزد تزریق شده است و رکورد جدیدی در تزریق واکسن کرونا در یزد به ثبت رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، 144 هزار و 556 دوز واکسن در نوبت اول و نوبت دوم تزریق شده که 105 هزار و 737 دوز واکسن در نوبت اول و 38 هزار و 819 دوز واکسن در نوبت دوم بوده است.

دهقانی با اشاره به این که واکسن های کرونا دو مرحله ای است و تزریق دز دوم صرفا به دریافت کنندگان دوز اول تزریق می شود اظهار داشت: تاکنون در استان یزد 105 هزار و 737 نفر در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند.

وی با اشاره به واکسینه شدن 60 درصد افراد بالای 60 سال گفت: در حال حاضر در سامانه تزریق واکسن کرونا برای متولدین ١٣۴٠ و قبل از آن امکان ثبت نام وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: افرادی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند و یا دُز اول واکسن از طریق فراخوان دریافت کرده‌اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

325340