امام جمعه مهریز در نشست خبری عنوان کرد؛

لزوم کارآمدی میزهای خدمت در نماز جمعه

امام جمعه مهریز گفت: بعضی از میزهای خدمت ادارت کارامدی لازم را ندارند باید مدیران برای ارائه خدمات بهتر به مردم در نماز جمعه تدابیر بهتری بیاندیشند.
تصویر لزوم کارآمدی میزهای خدمت در نماز جمعه

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در نشست خبری به مناسب سالروز اقامه آئین سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن تبریک این روز اظهار کرد: اکثر میزهای خدمت در نماز جمعه کارآمدی لازم را ندارند. باید مدیران برای ارائه خدمات بهتر به مردم در نماز جمعه تدابیر بهتری بیاندیشند.

وی افزود: اداره ثبت احوال در میز خدمت برای 50 نفر کارت ملی هوشمند صادر کرد و دادگستری نیز چندین پرونده شکایت را حل و فصل کرد. اینها نمونه رضایت افراد از عملکرد میز خدمت نماز جمعه است.

محی الدینی با اشاره به اینکه حضور مسئولین در نماز جمعه کم رنگ شده است عنوان کرد: آنها باید بداند که این آئین سیاسی عبادی خاری در چشم دشمنان است و خدمت در نماز جمعه یک اخلاق حسنه به شمار می آید.

امام جمعه مهریز گفت: نماز جمعه یک اجتماع مهم هفتگی است که باید برای آن در طول هفته برنامه ریزی ها مفید و متوعی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دفتر امام جمعه روزانه پذیرای 20 نفر ارباب روجوع است عنوان کرد: در این دفتر پیگر همه مشکلات افراد هستیم اما درخواست های مهریه و آزادی خودرو به علت قاچاق را در دستور کار خود قرار نخواهیم داد.

محی الدینی با بیان اینکه دفتر امام جمعه از سوی مراجع تقلید اجازه دریافت وجهات مردمی را دارد بیان داشت: این وجوهات در امور فرهنگی، ایتام، محسنین، سهم سادات و فقرا شهرستان مهریز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی از استاندار درخواست کرد: در صورت امکان از استخدام روسای خارج از محدوده شهرستان مهریز خوداری کند یا حداقل آنها را مجبور به خرید خانه در این شهرستان کند.

انتهای پیام/

چاووشیان_استان یزد

326006