مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد:

شکایت خواهیم کرد/ اتهام زنان سند و مدرک رو کنند

مدیرعامل باشگاه شهید قندی با تاکید بر اینکه قطعا در برابر اتهام زنی ها شکایت خواهیم کرد افزود: امیدوارم تهمت زنندگان برای اتهامات خود مدرک و مستندات کافی و قابل ارائه داشته باشند.
تصویر شکایت خواهیم کرد/ اتهام زنان سند و مدرک رو کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، تیم فوتبال شهید قندی یزد در آخرین مسابقه مرحله نهایی لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور چهارشنبه گذشته در ورزشگاه بدون تماشاگر نصیریبا اقتدار تیم سردار بوکان را با نتیجه ۱۰ بر یک شکست داد و به مرحله پلی‌آف برای رسیدن به لیگ یک راه یافت

این تیم که تنها نماینده فوتبال استان در این رقابت‌ها بود در مجموع ۴۵ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های هم‌امتیازی خود شامل شاهین بندرعامری بوشهر و شهرداری بندرماهشهر خوزستان به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم فوتبال شهید قندی برای حضور در لیگ دسته یک ( جام آزادگان ) باید با تیم «ویستاتوربین» تهران یعنی تیم دوم جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم به صورت رفت و برگشت رقابت کند تا در نهایت برنده مجموع این ۲ دیدار به عنوان تیم سوم به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول صعود می‌کند.

حال پس از چند روز از این اتفاق شیرین برای یزدی ها؛ اتهاماتی به این تیم وارد شده و زمزمه هایی مبنی بر تبانی شهید قندی و سردار بوکان در رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود که حتی کار به رسانه ملی هم کشیده و گفته می شود مدیرعامل این باشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شده است.

رضا نارگانی در مصاحبه با خبرنگار پرسون؛ در رابطه با این موضوع با بیان اینکه متاسفانه این روزها هرکسی به خود اجازه می دهد علیه باشگاه قندی در رسانه ملی و فضای مجازی صحبت کند گفت: برخی با ادعای کذب و بدون سند و مدرک و با هدف منحرف کردن افکار عمومی این صحبت ها را مطرح می نمایند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی افزود: مطمئن باشید باشگاه در برابر این اتهام زنی ها ساکت ننشسته و از طریق واحد حقوقی در حال پیگیری و طرح شکایت است.

وی تاکید کرد:اجاره نخواهیم داد عده ای با کلی گویی هر تهمتی را به ما بزنند و نسبت به این عمل خود پاسخگو نباشند.

نارگانی از مسئولان فدراسیون به ویژه کمیته اخلاق و انضباطی در خواست کرد موضوع را پیگیری و جلو دروغ پراکنی ها و اتهام زنی ها را بگیرند.

مدیرعامل باشگاه شهید قندی با تاکید بر اینکه قطعا در برابر اتهام زنی ها شکایت خواهیم کرد افزود: امیدوارم تهمت زنندگان برای اتهامات خود مدرک و مستندات کافی و قابل ارائه داشته باشند چرا که نام قندی نام بزرگی بوده و باید بدانند که درباره چه تیم بزرگی صحبت می کنند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

325632