امام جمعه مهریز:

قربانی کنندگان به فکر نیازمندان باشند

امام جمعه مهریز گفت:کسانی که مراسم قربانی را برگزار می کنند امروزه باید بیشتر به فکر فقرا و نیازمندان باشند.
تصویر قربانی کنندگان به فکر نیازمندان باشند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های عید قربان ضمن تبریک این عید سعید اظهار کرد: امروزه آمریکایی ها در جبهه مقاومت ذلیل همه کشورها به خصوص ایران اسلامی شده است.

وی افزود: دشمن امروز در فرهنگ، دین و دیانت مردم نفوذ می کند و با ترویج فرهنگ غلط می خواهد به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

محی الدینی تأکید کرد: امسال که آل سعود به هدف شوم خود رسیدند و غربت نیز از سرو روی خانه خدا می بارد باید مواظب فرهنگ سازی های غلط دشمان باشیم .

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه شهدای ایران با مقاومت در برابر دشمنان ایستاده اند تصریح کرد: آمریکا دیگر توان مقاومت در برابر مسلمان را ندارد؛ زیرا آنها از قرآن درس گرفته اند و الگوی خود ر ا مقاومت قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم حج حاجیان با پرتاب سنگ به هوای نفس او را از خود دور می کردند خاطر نشان کرد: امسال که این مراسم در مکه مکرمه برگزار نمی شود دفع شیطان قدرت طلب در همه مکان ها با توفیق از خداوند متعال امکان پذیر است.

محی الدین ادامه داد: در این عید ابراهیم خلیل از هوایی نفس خود گذشت و این باعث سرفرازی او در آزمایش الهی شد.

وی تصریح کرد: عید قربان نشانه ایثار و فداکاری که این ویژگی نقطه عطفی در در وجود هر فردی است .

محی الدینی مهم ترین اعمال در این روز را قربانی کردن دانست و ادامه داد: با ریخته شدن اولین قطره خون حیوان برزمین همه گناهان فرد قربانی کنند بخشیده می شود.

وی بیان کرد: کسانی که مراسم قربانی را برگزار می کنند امروزه باید بیشتر به فکر فقرا و نیازمندان باشند.

انتهای پیام /

چاوشیان_استان یزد

325706