در دیدار مدیرعامل و شهردار شهر جهانی یزد:

شهردار، داوطلب جمعیت هلال احمر شد

با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در محل شهرداری یزد و به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، شهردار شهر میراث جهانی یزد به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر درآمد.
تصویر شهردار، داوطلب جمعیت هلال احمر شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، با حضور دکتر محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و هیئت همراه در محل شهرداری یزد و به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، جمال الدین عزیزی شهردار شهر میراث جهانی یزد به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر درآمد.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و همکاری با هلال احمر در تمام زمینه بخصوص بحران ها و بحث آموزش شهروندی ، اظهار داشت : هدف اصلی هلال احمر امدادرسانی در زمان حادثه و آموزش و آماده بودن نیرو ها و تکمیل تجهیزات می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به این که جمعیت هلال احمر نهادی مردمی و مستقل است و صرفا منتظر حوادث نمی مانیم تصریح کرد؛ طرح ها و برنامه های زیادی در زمینه های مختلف در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: جمعیت هلال احمر و شهرداری نه تنها در حوزه تاب آوری در حوادث و سوانح و پاسخ به بحران ها بلکه در مسائل مختلفی که وجود دارد می توانند با یکدیگر همکاری داشته و به ارتقاء سطح تاب آوری اجتماعی و همچنین ارتقاء سرمایه اجتماعی در شهرجهانی یزد کمک کنند.

جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی یزد در ادامه این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل هلال احمر استان و هیئت و همراه و تشکر از زحمات هلال احمر و خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: هلال احمر یک دستگاه خدمت رسان در تمامی روزهای سال است و کارکنان این مجموعه با کمترین انتظار بیشترین خدمات را به مردم ارائه می کنند.

عزیزی وظیفه اصلی هر دو دستگاه را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: این دو نهاد مکمل یکدیگرند و تعامل سازنده و تنگاتنگ، منجر به افزایش کیفیت زندگی شهروندان در شهر می شود.

وی با بیان اینکه آموزش شهروندی لزوماً به معنای آموزش کارهایی که منحصراً مرتبط با مجموعه شهرداری می شود نیست، اظهار داشت: شهرداری آمادگی کامل را دارد تا در تمام حوزه هایی که در بهبود و افزایش کیفیت زندگی شهروندان تاثیرگذار است، با سازمان های دیگر نظیر هلال احمر در زمینه فراهم سازی بستر لازم جهت آموزش شهروندی، تولید محتوا و مستندات، اطلاع رسانی سرویس ها و خدمات آن ها، مشارکت و همکاری کند.

عزیزی افزود: هر اندازه این اقدامات مشترک، قوی تر، هدفمند تر و هماهنگ تر انجام شود موجب کاهش هزینه های سازمان های خدمات رسان و همچنین اثربخشی مطلوب تر با توجه به دربرگیری جامعه هدف بزرگتر می شود.

در پایان از خدمات و همراهی مجموعه شهرداری استان تقدیر و شهردار شهر جهانی یزد بعضویت داوطلبانه هلال احمر درآمد.

شایان ذکر است این عضویت به دلیل ایفای نقش فعال، ارزنده و بی بدیل شهرداری یزد در مدیریت بحران های گوناگون اخیر نظیر اجرای نقش فعال در مدیریت همه گیری کرونا، کمک های مالی و معنوی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و مردم زلزله زده سی سخت و فعالیت های آموزشی شهرداری به عموم شهروندان در قالب آموزش شهروندی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد می باشد.

انتهای پیام/

325549