صاحب کتاب نیم جرعه عشق به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز سرافراز علی فلاح زاده که چند روز قبل از کتاب شعرش با عنوان «نیم جرعه عشق» رونمایی شد شب گذشته به همرزمان شهیدش پیوست.
تصویر صاحب کتاب نیم جرعه عشق به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، جانباز سرافراز علی فلاح زاده همرزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس بوده که در تاریخ ۲۰دی ماه ۱۳۴۱ در خانواده ای متدین و سرشناس به دنیا آمد در نوجوانی سروده ای را به جای انشاء به معلمش تقدیم که موجب شد استاد ادبیاتش او را تشویق کرده و همین اقدام بذر شعررا در دل او رشد داد.

این جانباز دفاع مقدس در دوران جوانی یکی از منتخبین دروازه بانی تیم ملی بوده و بعد ها باعنوان مربی فوتبال در شهرستان های ابرکوه، تفت، بافق و یزد به فوتبال یزد خدمت کرده است.

وی در دوران دفاع مقدس راهی جبهه های حق علیه باطل شد و به مدت ۴۱ماه و ۱۵روز در عملیات های بسیاری همچون عملیات محرم ،رمضان ،دهلران ،و جزایر مجنون به عنوان فرمانده گروهان و گردان حضور داشت و به درجه جانبازی شیمیایی نائل گردید.

فلاح زاده که همرزم سرداران شهید خیلی حسن بیگی و دشتی بوده به خاطر عارضه بیماری ریوی که نشات گرفته از عارضه جانبازی شیمیایی بودبه جای تفنگ قلم به دست گرفت و با سروده های همچون قاسم سلیمانی روحیه بخش مدافعان حرم بود.

وی شب گذشته پس از تحمل سال ها رنج بیماری به همرزمان شهیدش پیوست.

رسانه پرسون ضمن آرزوی علو درجات برای این عزیز سفر کرده به خانواده محترم فلاح زاده تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبری جزیل خواستار است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

325140