امام جمعه مهریز؛

برخی با استقبال زود هنگام از محرم به دنبال کمرنگ کردن غدیر هستند

امام جمعه مهریز گفت: با ترویج استقبال زود هنگام از محرم و برپایی ایستگاه های صلواتی درصدد کم رنگ کردن عید غدیر ولایت در فضاهای مجازی و عمومی هستند.
تصویر برخی با استقبال زود هنگام از محرم به دنبال کمرنگ کردن غدیر هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته احیاء نماز جمعه اظهار کرد: حضور مستمر مسئولین در نماز جمعه می تواند آنها را با مشکلات شهرستان مهریز آشنا کنند.

وی با اشاره به این که حضور در نماز جمعه باعث بصیرت و آگاهی مردم می شود افزود: این حضور ها برنامه ها دشمن را به هم می ریزد و کمر او را می شکند.

محی الدینی به مسئله آب استان خوزستان اشاره و ادامه داد: علت اینکه این استان با کمبود آب مواجه شده است بی تدبیر دولت است چرا زودتر به کمک این استان نیامدید تا اینکه اکنون باید خط لوله آب به طول 9 کیلومتر به شهرهای این روستا آب رسانی کنید.

وی تأکید کرد: معاون اول رئیس جمهور زودتر از این باید به استان خوزستان سفر می کرد و خیلی وقت پیش از این به فکر جبران کمبود آب استان خوزستان می بودند. که عده ای ضد انقلاب از این بی تدبیر سوء استفاده نکنند.

محی الدینی عنوان کرد: خداوند از اشک های پدرو مادر سرباز نیروی انتظامی که به شهادت رسیده است نخواهد گذشت.

وی با اشاره به اینکه کار دولت روحانی تا دو هفته دیگر رو به پایان است گفت: ملت ایران درخواست های خود را از دولتی که شعارش انقلاب، محرومیت زدایی، مبارزه با فساد است می خواهد رعایت قشرهای ضعیف و و روستاهی کم برخوردار را در دستور کار خود قرار دهد.

محی الدینی با بیان اینکه دشمن در حال برنامه ریزی برای فراموشی غدیر است تصریح کرد: برخی با ترویج استقبال زود هنگام از محرم و برپایی ایستگاه های صلواتی درصدد کم رنگ کردن عید غدیر ولایت در فضا های مجازی و عمومی هستند که نباید بگذاریم این اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه تا 25 ذی الحجه بهترین روز های جشن و سرور را داریم تاکید کرد: عید غدیر از 18 ذی الحجه آغاز می شود سپس بیستم این ماه ولادت امام موسی کاظم (ع) است.

وی ادامه داد: 24 چهارم ذی الحجه روز مباهله، سند حقانیت شیعیان که این روز از طرف شعیان و اهل سنت مورد قبول واقع شده همچنین 25 این ماه روز نزول آیه «هل اتا» در شأن حضرت زهرای مرضیه و امیرالمومنین است .

امام جمعه مهریز به هفته فنی و حرفه ای اشاره و افزود: باید بعضی از کارها فنی را آموزش ببینم که اگر در منزل اتفاقی افتاد بتوانیم خودمان با کمترین هزینه آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/

چاووشیان _ استان یزد

325999