مسئول دفتر نمایندگی سپاه الغدیر استان یزد:

انقلاب اسلامی آمیخته با تفکر عاشورایی بوده و خاموش شدنی نیست

مسئول دفتر نمایندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز انقلاب اسلامی آمیخته با تفکر عاشورایی به یک درخت عظیم و تنومند تبدیل شده و تا ظهور ولی عصر ادامه داشته و خاموش نشدنی است.
تصویر انقلاب اسلامی آمیخته با تفکر عاشورایی بوده و خاموش شدنی نیست

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نشست خبری چهل و یکمین هفته دفاع مقدس ظهر امروز در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام کریم بیکی مسئول دفتر نمایندگی سپاه الغدیر در استان یزد با تبریک این هفته و با اشاره به فرمایش بنیان گذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه دفاع مقدس ما تجلی حرکت عاشورایی بود گفت: میان دفاع مقدس و حادثه عاشورا مشترکاتی وجود دارد که نگاه الهی به این دو حادثه یکی از آن هاست چرا که دشمن در ماجرای کربلا تلاش کرد تا با شهادت اما حسین(ع) و یارانش اسلام را از بین ببرد و در دفاع مقدس هم دشمن به پشتوانه ابرقدرت ها تمام توان خود را برای ازبین بردن نهال انقلاب به کار گرفت اما نصرت الهی و توجه خداوند مانع از این اتفاق شد.

وی رهبری الهی و ترویج اسلام ناب، قرارگرفتن جریان حق در برابر باطل، هم راستی در دفاع از حریم ارزش های الهی را از دیگر شباهت های هر دو جریان عاشورا و انقلاب اسلامی دانست و گفت: شاه بیت حرکت هر دو جریان بر اساس ارزش های الهی بود.

کریم بیگی ظهور و بروز توجه به عبادت و تضرع در درگاه الهی، شوق به شهادت و عدم ترس از دشمن را از دیگر ویژگی های مشترک عاشورا و دفاع مقدس برشمرد و اذعان داشت: امروز انقلاب اسلامی آمیخته با تفکر عاشورایی به یک درخت عظیم و تنومند تبدیل شده و تا ظهور ولی عصر ادامه داشته و خاموش نشدنی است.

حیران_استان یزد

350706