مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت چادرملو خبر داد؛

احداث ورزشگاه ۶ هزار نفری با استانداردهای جهانی در اردکان

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت چادرملوگفت: در راستای انجام وظیفه اجتماعی ساخت ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی را در دستور کار خود قرار دادیم که تاکنون ۶۰ درصد رشد فیزیکی داشتیم.
تصویر احداث ورزشگاه ۶ هزار نفری با استانداردهای جهانی در اردکان

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ محمد رضا شریف مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در خصوص زیر ساخت ها اقدامات چادرملو در حوزه ورزش برای کارکنان بسیار خوب است اما در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیازمند اقدامات بیشتری است گفت: در راستای انجام وظیفه اجتماعی ساخت ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی را در دستور کار خود قرار دادیم که تاکنون ۶۰ درصد رشد فیزیکی داشتیم.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این ورزشگاه از سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۴۳هکتار آغاز شده و قرار است در ۵ فاز به بهره برداری برسد که فاز اول آن بر اساس پیش بینی ها در ششماهه اول سال 1401 افتتاح خواهد شد.

شریف اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این ورزشگاه را حدود 220میلیارد تومان دانست و ابراز داشت: این ورزشگاه با استانداردهای جهانی ساخته می شود و تاکنون حدود 110میلیارد تومان برای آن هزینه شده و تلاش میکنیم یک اثر معماری فاخر برای استان احداث کنیم.

مشاور ورزشی مدیرعامل چادرملو در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو طی دوهفته اخیر مجوز فعالیت دریافت کرده و فعلا در رشته بدمینتون فعالیت می کند که تیم بدمینتون بانوان هم به زودی راه اندازی می شود اما باید مرحله به مرحله دایره کاری خود را گسترش بدهیم ابتدا باید از شهرستان شروع کرده و گام به گام با برنامه ریزی جلو برویم و مطلقا خود را محصور و محدود به شهرستان اردکان نخواهیم کرد.

شریف با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف یابد برنامه ریزی کرد گفت: اولویت با استعدادهای شهرستان و سپس استان و بعد سرمایه های ملی است البته دغدغه قهرمانی نداریم بلکه توقع داریم که ورزشکاران شهرستان و استان فعالیت های خود را دنبال کنند.

وی در بخش پایانی دلیل عدم پیشرفت ورزشی استان یزد را عدم ساخت زیر ساخت ها و عدم استعدادیابی برشمرد و گفت: اگر در این دو زمینه تلاش کنیم میتوانیم مانند استان های دیگر ما نیز بدرخشیم.

365568