استاندار یزد:

امنیت و آرامش استان یزد مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی است

استاندار یزد ضمن تبریک هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، بیان داشت: علی‌رغم قرار گرفتن استان یزد در مسیر ترانزیت، امروز این استان از استان‌های امن و آرام کشور است و این جایگاه، مرهون امنیتی است که نیروهای انتظامی ایجاد کرده‌اند.
تصویر امنیت و آرامش استان یزد مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مهران فاطمی استاندار صبح روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد، اظهار داشت: افتخار بزرگی است که این استان به رغم قرار گرفتن در مسیر ترانزیت، از استان‌های امن و آرام کشور است.

فاطمی با بیان این‌که یزد در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی از جایگاه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: این جایگاه، مرهون امنیتی است که نیروهای انتظامی ایجاد کرده‌اند.

استاندار یزد از تلاش‌های بی‌دریغ نیروهای انتظامی استان برای ایجاد امنیت و ارامش و آسایش مردم قدردانی کرد.

نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: قرآن کریم، تربیت کننده نیروهای مؤمن است و خدا این تکلیف را بر روی دوش انسان‌ها قرار داده است.

آیت الله ابوالقاسم وافی افزود: هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و این امنیت نیز ریشه در ایمان دارد.

وی مبنا قرار دادن تقوی در برابر مسئولیت‌ها را مهم دانست و گفت: نداشتن تقوی همانند بالا رفتن یک ساختمان در یک زمین سست است.

وی یادآور شد نیروی انتظامی نشان داده که نه فقط در بحث امنیت بلکه در همه صحنه‌ها حضور دارد و هر جا کالای احتکاری یا قاچاق کشف می‌شود، نیروی انتظامی حضور دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه شاهد ارتقای رضایت مردم استان از نیروی انتظامی هستیم.

سردار عباسعلی بهدانی فرد از همکاری خوب مردم با این نیرو قدردانی کرد و افزود: افتخار می‌کنیم که امروز سرباز ولایت هستیم.

وی با بیان این‌که رویکرد اصلی ما اقدامات پیشگیرانه است و هر کجا که این نیرو باشد بذر امنیت نیز پاشیده می‌شود، تأکید کرد: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

فرماندار انتظامی استان یزد در پایان به فعالیت‌های این نیرو در مقابله با کرونا نیز اشاره و اضافه کرد: ۸۹۳ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا شدند و چهار نفر نیز فوت کردند و طی همین مدت ۲۴ هزار نفر از مردم استان توسط مراکز تجمیع نیروی انتظامی واکسینه شدند.

منبع: ایرنا

364345