وزیر کشور در یزد:

استاندار با تکیه بر جوانان کارهای نشدنی را محقق کند

وزیر کشور ایجاد شبکه ای از  جوانان پرتوان، پرانرژی و خلاق را حائز  اهمیت دانست و گفت: جوانان در اداره امور نقش ویژه ای دارند و باید استاندار با تکیه به این جوانان بستر سازی و کادرسازی کند و تحقق کارهای نشدنی را دنبال کند
تصویر استاندار با تکیه بر جوانان کارهای نشدنی را محقق کند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ وحیدی وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد؛ استان یزد را یک استان الگوساز در کشور معرفی کرد و گفت: یزدی ها با استفاده از هوش و ذکاوت خویش و بهره مندی از ظرفیت های عظیم خدادادی به عنوان یک الگو شناخته می شوند.

وی مسئولیت استانداری را مسئولیت بزرگی دانست و اظهار داشت: وظایف سنگینی بر دوش استاندار قرار دارد، توجه به توسعه استان، مسائل فرهنگی توسعه محیط زیست، حوزه مشکلات اجتماعی ، چگونگی تقویت سرمایه های اجتماعی، نگاه به توازن منطقه ای چه درتوازن درون استانی و چه در توازن برون استانی، توجه به مناطق کمتر برخوردار و توجه به عدالت منطقه ای، این ها بخشی از وظایف استاندار بوده که باید با تقویت وفاق،همدلی و همراهی مجموعه استان کارها را رو به جلو ببرد.

وحیدی بسیج ظرفیت های استان و ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف و دستگاه ها را از دیگر وظایف استاندار برشمرد و گفت: باید همه این مجموعه ها بر محور استاندار حرکت کنند تا منجر به حل مشکلات استان شود و این مهم بدون کمک همه مدیران شدنی نیست.

وزیر کشور ایجاد شبکه ای از جوانان پرتوان، پرانرژی، خلاق را حائز اهمیت دانست و گفت: جوانان در اداره امور نقش ویژه ای دارند و باید استاندار با تکیه به این جوانان هم بستر سازی و کادرسازی و تحقق کارهای نشدنی را دنبال کند و البته با توکل به خدا هیچ‌کار نشدنی وجود ندارد.

وی بزرگترین موضوع یزد را آب عنوان کرد و اذعان داشت: باید نگاه به جلو و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها در دستور کار استاندار باشد؛ یزدی ها علی رغم محدودیت ها همواره خوش درخشیدند.

حیران_استان یزد

362990