یزد

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر در اقشار بسیج استان یزد:

«روایت پیشرفت» اقدامی رسانه ای در برابر روایت های دروغین دشمنان

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج با اشاره به روایت های جعلی و غیر واقعی رسانه های ضد انقلاب گفت: علی رغم زحماتی که در رسانه ها کشیده شده اما رسانه ها باید در راستای افزایش بصیرت جامعه در مقابل روایت های کذب جبهه رسانه ای دشمن «روایت پیشرفت» راه بیندازند.
مسئول برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد:

به دنبال ایجاد جبهه واحد رسانه ای در برابر جنگ نرم دشمن هستیم

مسئول برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: تلاش داریم با برگزاری این رویداد یک جبهه واحد رسانه ای با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای استان حتی رسانه های منتقد تشکیل دهیم
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در کنار توکل به خدا در عمل نیز به نسل جوان اعتماد کنیم زیرا امروز جوانان نیروهای پیشران جامعه هستند اما متاسفانه در عمل شاهد استفاده از این ظرفیت ها نیستیم.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

پایه و اساس گام دوم انقلاب تحقیق، پژوهش و علم است

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پایه اساسی بیانیه گام دوم انقلاب را بررسی کنیم شاهد عرصه تحقیق پژوهش و علم است که مخاطب اصلی آن دانشجو و دانشگاه و اساتید هستند.
استاندار یزد در آیین اختتامیه هفتمین کنگره بزرگداشت شهدای استان:

برگزاری یادواره های شهدا به ریشه دار کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند

استاندار یزد با بیان اینکه کنگره شهدا می تواند گام موثری در این شناخت و راهبرد معرفی شهادت و ایثار در جامعه باشد گفت؛ این گونه کنگره ها می تواند به ریشه دار کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.
دولت سیزدهم که با شعار تولید یک میلیون مسکن در سال به روی کار آمده اینک در تلاش برای تحقق وعده خویش است وعده ای که علاوه بر خانه دار کردن مردم می تواند در ایجاد اشتغال نیز موثر باشد در همین جهت تلاش دارد تا قیمت مصالح ساختمانی را کاهش داده و کنترل نماید  اما خبرها از این حکایت دارد که مافیای ساخت مسکن برای ایجاد اخلال در این حوزه دست به کار شده و طرح گرانی مصالح ساختمانی را کلید زده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تاکید کرد؛

مدارس دولتی حق دریافت شهریه ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با تاکید بر اینکه مدارس دولتی حق ندارند شهریه دریافت نمایند گفت: تنها مرجعی که می تواند در مدارس تصمیم بگیرد که شهریه دریافت بشود یا چه مقدار به علت برنامه های مختلف دریافت شود انجمن اولیا و مربیان می باشد که به همین علت اصرار داریم افراد توانمند و دغدغه مند به انجمن های اولیا و مربیان ورود پیدا کنند.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دفاع مقدس یک مکتب فکری و آرمان سازنده ای است که با اتکاء به مردم در مقابل هجمه های دشمنان نظام و انقلاب ایستاد و خود به الگوی تمام عیار در تاریخ این کشور تبدیل شده است.
مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خبر داد؛

تدریس 230 دانشجومعلم یزدی برای دانش آموزان محروم از تحصیل

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد از اجرای طرح جهاد تربیتی در این استان خبر داد و گفت: 230 دانشجو معلم جهادگر این دانشگاه در سطح مناطق و شهرستان های استان برای 1300 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.
در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بررسی شد؛

سرمایه گذاری، رویای دست نیافتنی جوانان خلاق

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: سرمایه‌گذاری در این بخش به خصوص برای جوانان تحصیل کرده و خلاق که سرمایه زیادی برای شروع ندارند بسیار دشوار و در مواردی دست نیافتنی شده است
رئیس شورای شهر یزد در مراسم تودیع و معارفه شهر یزد گفت: مساجد محور فعالیت های شهری می شوند و تلاش داریم از ظرفیت نخبگان و مردم محله برای مدیریت محلات استفاده کنیم