استاندار یزد:

قول نمی‌دهیم؛ اما اگر قول دادیم عمل می کنیم

استاندار یزد گفت: مردم؛ مسئله مهم و محوری در دولت سیزدهم هستند یا قول نمی‌دهیم یا اگر قول دادیم برخورد فرض میدانیم آن را انجام بدهیم و به مردم گزارش بدهیم.
تصویر قول نمی‌دهیم؛ اما اگر قول دادیم عمل می کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ استاندار یزد در جمع مردم احمد آباد مشیر(ملاباشی) با بیان اینکه مسئولان و مدیران در دولت سیزدهم خود را نوکر و خادم مردم میدانند گفت: مردم؛ مسئله مهم و محوری در دولت سیزدهم هستند و بر همین اساس به جای پشت میز نشینی تصمیم دارد در میان مردم باشد و مشکلات آنان را از زبان خود آنان بشنود و برای رفع آنان با کمک خود مردم اقدام کند.

مهران فاطمی با اشاره به سفرهای شهرستانی خود ابراز داشت: برنامه های خود را از شهرستان های محروم شروع کردیم و سپس به حاشیه های شهر یزد رفتیم و امروز هم به بخش مرکزی آمدیم که جمعیت قابل توجهی دارد

وی مسکن جوانان، اتباع بیگانه، زمین‌خواری و ایجاد پاسگاه انتظامی را بخشی از مهمترین مشکلات این بخش عنوان و افزود: مقررکردیم یک جلسه ویژه بخش مرکزی با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران مربوطه برگزار کنیم تا بتوانیم به فضل خدا مسائل را حل و فصل نماییم.

فاطمی تصریح کرد: ساخت ۶۰هزار مسکن در طی چهار سال در یزد را برنامه ریزی کردیم که در هر سال ۱۵هژار مسکن خواهیم ساخت ضمن اینکه در رابطه با مسکن جوانان این بخش امروز تصمیم گرفتیم اولویت جوانان همین منطقه باشند که از طریق طرح اقدام مملی مسکن دنبال خواهد شد و جوانان واحد شرایط می توانند تا ۲۸آبان ماه در این طرح ثبت نام کنند

وی خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات اتباع را استفاده میکنیم که از دغدغه های مردم منطقه بوده و یک پایگاه ویژه منطقه نیز ایجاد می شود که برای تامین زمین آن اقدام خواهد شد.

استانداریزد؛ ایجاد اماکن فرهنگی و ورزشی و آموزشی ‌و حل مشکل اتوبوس شهری را از دیگر وعده های خود عنوان کرد و گفت: ما خودمان را از شما میدانیم و شبانه روز برای حل مشکلات تلاش میکنیم در دولت سیزدهم یا قول نمی‌دهیم یا اگر قول دادیم برخورد فرض میدانیم آن را انجام بدهیم و به مردم گزارش بدهیم.

فاطمی تاکید کرد: اگر به هردلیلی جایی هم نتوانستیم کاری انجام دهیم صادقانه با مردم در میان میگذاریم و شجاعانه عذرخواهی می کنیم.

369313